У порівнянні з минулим роком кількість звернень громадян у районні та обласну адміністрації зменшилась на п’ять сотень, втім реагувати на них як слід чиновники й досі не навчились, пише Номер один
Найбільше звернень цього року в ОДА надійшло з Борщівського та Гусятинського району. Значна частина їх стосується врегулювання питань призначення соціальної допомоги, зокрема, надання матеріальної допомоги на лікування, призначення субсидій. Протягом останніх двох тижнів збільшилась кількість заяв щодо своєчасності виплати соціальної допомоги. Великий відсоток звернень становлять питання сільського господарства та земельних відносин.
За даними облдержадміністрації, у районах чиновники приділяють мало уваги зверненням громадян. Більшість з них розглядається поверхнево, не проводиться глибокий аналіз причин, які викликали суперечливу ситуацію. Засідання постійно діючих комісій з розгляду звернень громадян у Борщівському, Підгаєцькому, Збаразькому районах проходять формально, тому питання порушені громадянами практично не вирішуються. Натомість подачу звернень чиновники перетворюють у формальну тяганину. Відтак питання, які мають розглядатися на місцях, згодом направляються у вищі органи влади. Там вони перебувають на розгляді впродовж декількох років. Найбільше звернень, які роками чекають свого вирішення, надійшло з Гусятинського, Борщівського та Кременецього району.
До того ж, є багато зауважень і до звернень, які держслужбовці начебто задовольнили та вирішили. Наприклад, жителька передмістя Бережан звернулась до голови РДА щодо самовільної реконструкції та добудови квартири у житловому будинку її сусідом. Згодом жінка отримала письмову відповідь, у якій вказано, що її сусіду працівники адміністрації вказали на порушення та роз’яснили вимоги законодавства. Виходить звернення розглянуто, а віз і далі там…