Головна Новини Як працюватимуть Центри обслуговування платників у період свят

Як працюватимуть Центри обслуговування платників у період свят

Задля забезпечення комфортних умов платникам податків при органах ДФС Тернопільської області функціонують 17 центрів обслуговування платників, у яких надаються адміністративні, консультаційні та інформаційні послуги, оперативно приймається податкова звітність та вхідна кореспонденція.

У квітні й травні багато свят, тож щоб організувати надання адміністративних послуг, а також запобігти виникненню можливих ризиків несвоєчасного та неякісного прийняття податкової звітності, режим роботи Центрів обслуговування платників у святкові та вихідні дні буде таким:

15 квітня 2017 року – робочий день до 13 год. 00 хв.;

17 квітня 2017 року – робочий день у режимі чергування до 17 год. 00 хв.;

16 квітня, 1, 2, 8, 9 травня 2017 року – вихідні дні.

Також нагадуємо, що триває кампанія декларування доходів, отриманих у 2016 році. Тож платникам варто не зволікати і подбати про своєчасне подання декларацій. Граничний термін подання декларації про майновий стан і доходи – 3 травня 2017 року.