Головна Новини Як обленерго дурить своїх абонентів?

Як обленерго дурить своїх абонентів?

До Тернопілського територіального відділення АМКУ звернувся мешканець м. Борщова із скаргою на дії ВАТ «Тернопільобленерго» щодо написання Акту про порушення правил користування електричною енергією, а також нарахування по даному Акту оплати за повторне підключення.

Відділенням встановлено, що відключення об’єктів споживача від електричної мережі є неправомірним, а рахунок виставлений заявнику, як умова для повторного підключення до електромережі, є необґрунтованим.

Всупереч бажанню споживача, ВАТ перенесено лічильника електричної енергії на зовнішню стіну будинку та виставлено за проведені роботи рахунок до оплати. Однак, чинним законодавством визначено, що перенесення приладів обліку виконуєтьсяенергопостачальником за рахунок споживача виключно за його бажанням.

Зазначені дії ВАТ «Тернопільобленерго» кваліфіковано відділенням, як такі, що містять ознаки порушення законодавства про захист економічної конкуренції та внесено, обов’язкові до розгляду, рекомендації усунути порушення шляхом дотримання Правил користування електричною енергією для населення.

Рекомендації адміністративної колегії територіального відділення виконано.