Головна Новини “Як може бути таке хамське ставлення?” – тернополянка прозповіла про “дистанційне” навчання...

“Як може бути таке хамське ставлення?” – тернополянка прозповіла про “дистанційне” навчання в школі

Підходить до завершення навчальний рік. Тільки цьогоріч дивина, на нього більше ніж школярі, з нетерпінням очікують батьки.

Виною у всьому став зловісний карантин. Зокрема, дистанційне навчання, на яке перевели усіх школярів країни.

Та поки з одними учнями сумлінні педагоги проводили онлайн уроки, підтримували увесь час зв’язок. То іншим просто скидали завдання на вайбер. А наприкінці семестру ще й вимагали виконувати контрольні роботи.

Батьки у соцмережах пишуть відчайдушні пости у яких звинувачують вителів у байдужості. Зокрема нещодавно у ФБ тернополянка Олена Прохира розповіла, як енпросто їй вдається спілкування з вчителем.спілкування з вчителем.

“Я взагалі досить терпляча людина, не люблю зайвий раз піднімати кіпіш, але ж всьому є межі. Якщо, бляха, всі будуть мовчати, то точно нічого на краще зміниться. А деякі вчителі часто настільки звикли, що вони царі і боги, що навіть перед батьками не соромляться – показують свою зверхність, зневагу до учнів (та й до батьків теж), непрофесійність та упередженість. Я справді не знаю, що з цим робити, як вплинути. Знаю тільки, що так бути не повинно. Наші діти заслуговують на якісну освіту, на адекватне ставлення і повагу до себе.
А тепер конкретно (вибачте, але дістало): Вчителька вважає, що не мусить повідомляти, які саме помилки учні допустили у своїх роботах, навіть після багаторазових прохань. Вона не хоче нічого пояснювати, бо у неї “і так багато роботи”, а ще “крім того, ніхто крім вас не вимагає вказувати помилки”, “я розумію, що вам нема чим зайнятися”, “якщо вам так треба, то самі прийдіть до школи і я покажу, де помилки”- це цитати із розмови по Вайберу. Я вже не кажу, що не було жодних онлайн уроків, тільки скинуті у вайбер завдання – ну нехай, ставлюсь до цього з розумінням, не всі можуть. Але ж чому це розуміння таке невзаємне?”

Пост викликав доволі жваве обговорення. Більшість батьків стали на захист мами. І розповідали свої неприємні історії.

“Насправді, відкрилась колосальна проблема. В більшості шкіл вчителі вчиняли так само. Це було не дистанційне навчання, а самоосвіта з дедлайнами по здачі матеріалу”, – пише Наталія Репак.

“Також діти навчаються в школі 13 . Жодного уроку онлайн не було. Ще з англійською мовою дитині допомогла, а як бути з німецькою, якщо її не вчив, а матеріал потрібно вивчити самостійно і здати по ньому тести та контрольну роботу. Прийдеться тепер брати репетитора ще й з нім.мови((, – пише Таня Яворська
До слова нещодавно ми публікували інтерв’ю з начальником управління освіти Ольгою Хомою.інтерв’ю з начальником управління освіти Ольгою Хомою. Головна освітянка області наголошувала, що дистанційне навчання – це не скидання завдань на вайбер, а уроки онлайн, зв’язок з учнями. Ба більше того пані Хома наголошувала, що в оцінюванні учнів треба з розумінням ставитися, і де в чому поступатися, адже цьогорічний карнатин став стресом не лише для дорослих, а в першу чергу для дітей. Це було на слові. А на ділі маємо, те що маємо…