Головна Новини Як в відомій мережі продали не справну техніку і “пудрять” мозок

Як в відомій мережі продали не справну техніку і “пудрять” мозок

Так сталося, що в Україні не завжди досконале законодавство і чесні підприємці, але відчути на собі увесь тягар безправ’я мені довелося нещодавно.

Перед Новим 2017 роком, як прийнято, вирішив придбати подарунок під ялинку – хлібопіч однієї з фірм, яку вважають надійною та недешевою. Зайшов для цього, як і багато хто робить в розважальний центр, де на другому поверсі довелося потрапити в магазин «Комфі». З радістю і доволі швидко там оформили покупку, після чого я повіз її додому. Але лише з-під ялинки вдалося виявити, що ця чудо-річ не випікає хліб. Вона, чомусь, пропускає цей етап і, в результаті, скільки не чекай – виходить змішане і красиве, але абсолютно сире, тісто.

В перших числах вже 2017 року вирушив я назад в магазин, щоб поміняли мені цю техніку, бо ж вона не працювала одразу, а перевірити в магазині усі етапи випікання я не міг. Проте тут мені порадили лише можливість ремонту, не більше, бо піч вже «була у використанні». Гаразд, попрощався я з нею на 14 днів (як потім виявилося, згідно акту прийому-передачі – 14 робочих, а не календарних). Люблю я ці шрифти 8-9 кегля у документах! Але і за 14 календарних, і за 14 робочих зремонтувати її не встигли, зате запевнили, що законна компенсація в розмірі 1% від вартості покупки за кожен день протерміну мені буде виплачена. Через місяць від дня здачі в ремонт товару, я зміг отримати його назад. Без акту виконаних робіт, щоправда. Написав заяву на компенсацію.

Приношу додому – пробую, а там та ж сама проблема. Хлібопіч тільки мішає тісто, не більше. Пекти вона його й далі не пече! Написав заяву на розірвання договору купівлі-продажу, бо вдруге той самий недолік, але і тут мою хлібопіч відправляють на ремонт, а мені відписують, що це не істотний недолік. Подумаєш, хлібопіч не пече хліб від дня її купівлі, подумаєш, попередній ремонт тривав місяць, подумаєш, вдруге на ремонт по тій же причині відправляю. Ба більше, навіть, компенсацію мені ніхто виплачувати не спішив.

Коли на Фейсбуці мені потрапилася на очі реклама цієї ж мережі «Comfy», написав я в коментарі своє обурення, зв’язалися зі мною спеціалісти, запевнили, що все зроблять – скоро мені компенсацію виплатять. Через кілька днів (на 40-ий, здається, відколи я те чудо в ремонт вперше відправив) мені справді подзвонили, щоб я прийшов забрав неустойку, але от халепа – ніхто не знав скільки ж тої неустойки заплатити треба (а в заяві я ж і дні їм порахував, і суму написав прочерком). Ну, згодом, посиділи вони там, подумали, і відписали, мовляв, приходьте, вдвічі менше від нарахованої неустойки отримуйте. Запитав: «Чому саме вдвічі менше?» – Так юристи нарахували, – відповіли мені. А тим часом проходив вже термін і другого ремонту, а техніки все нема. Одним словом склалося так, що повернути гроші за товар мені не можуть, неустойку за перший ремонт нарахували невірно, за другий ремонт – теж вже почала накопичуватися, спілка прав споживачів відписала, що здійснити перевірку підприємства не може, бо завдяки Верховній Раді у них мораторій, та й форму акту для перевірки не встановлено.

А тим часом магазин в Тернополі закривають і мені пропонують забирати свою техніку після ремонту, знову через місяць, вже (вгадайте звідки?) Правильно, з Івано-Франківська! І за компенсацією потрібно приїхати до них. І за актом ремонту першого – теж. Немає в Україні, мабуть, Укрпошти, Нової пошти і взагалі, якась у нас інфраструктура обмежена, що за товаром, папером, ба, навіть, грошима (у нас же немає банків!) потрібно їхати в місто за сотню кілометрів. При чому, не за моєю заявою або проханням, а у зв’язку із закриттям магазину. При цьому, законодавець визначає, що великогабаритні товари, в тому числі вагою понад 5 кг (а моя піч – 6,3 кг важить) мають доставлятися до споживача за рахунок продавця, а не від споживача у інше місто.

Ось так і виходить. Купив річ вартістю 3 000грн. На днях вже 3 місяці буде від моменту покупки, а вона ні дня не пропрацювала, вже двічі в ремонтах була, забрати я її не можу, бо треба їхати у Франківськ, компенсацію рахують зі стелі, повернути гроші за товар не хочуть і, врешті-решт, орган, який має захищати права споживача, навіть перевірку суб’єкта господарської діяльності здійснити не може. Як наслідок – ось такі, як в аудіо розмови, а ще заяви і відписки, які не вирішують жодних проблем і питань.

Єдина порада для себе – сили і терпіння та чесної Феміди, а для вас, дорогі споживачі, не купуйте в тих, для кого Ви лише статистика заробітку і відсоток націнки, а не Гість чи споживач!

Володимир К.