Головна Новини Як виглядають перші особи Тернопільщини в Інтернеті?

Як виглядають перші особи Тернопільщини в Інтернеті?

Експерти “Освітньо-аналітичного центру розвитку громад” проаналізували on-line активність міського голови Тернополя Сергія Надала, голови Тернопільської обласної ради Віктора Овчарука та голови ТОДА Степана Барни, яка проводилась ними у серпні.

baovna

Ми вивчали офіційні сайти органів влади та місцевого самоврядування на предмет кількості новин, активності (кількість власних постів) у соціальній мережі Facebook та кількості згадувань в мережі Інтернет завдяки складному пошуку google.

Найбільше новин у серпні продукувала прес-служба голови ТОДА Степана Барни – 151 новина. Така кількість досягнута ще й тому, що висвітлюється активність не лише керівництва ОДА, але й належно висвітлюється робота відділів та управлінь. Найменше новин, незважаючи на святкування Дня міста, розміщено в серпні на сайті Тернопільської міської ради.

За власними постами у соціальній мережі Facebook паритет між Сергієм Надалом та Степаном Барною – по 49 постів. Проте, варто відмітити, що сторінка голови ТОДА виглядає привабливішою завдяки розміщенню на ній новин інших користувачів із відміченням Степана Степановича. Аутсайдером в соцмережі із 33-ма постами є Віктор Овчарук.

Абсолютним лідером за згадками в Інтернеті у серпні є міський голова Тернополя Сергій Надал з показником 4230, що у 13 разів більше ніж у Віктора Овчарука – 307 згадок, та на 1750 більше ніж у Степана Барни з показником 2 480 згадок.

Рекомендації

Офіційні сайти
З метою збільшення кількості якісного контекту, враховуючи досвід інших міст, рекомендуємо розміщувати новини які стосуються не лише “перших осіб”, але й відділів, управлінь та депутатського корпусу.
На сьогодні сайти органів влади і місцевого самоврядування ще залишаються одностороннім джерелом інформації з відсутністю можливості коментувати або оцінити новину. Основною аудиторією даного контенту є не пересічні мешканці, а журналісти, які перепощують новини на власних ресурсах.

Соціальні мережі
Для кращого контакту з аудиторією в соціальних мережах краще використовувати мінімум офіційного тону і більше емоційного. Люди прагнуть бачити самого політика, “олюдненого”, а не представника прес-служби, який копіює новину з сайту і робить з неї пост в соцмережі. Також вітається можливість коментувати новини та відповіді на коментарі від самого автора новини.

Кількість згадок
Цей показник дає зрозуміти наскільки ефективно було залучено попередні 2 інструменти. Наскільки
новини, які продукують політики, є “читабельними” та “лайкабельними”. Сподіваємось, у вересні цей показник збільшиться у всіх політиків.