Головна Новини Шопінг по-тернопільськи: прострочений товар і хамство

Шопінг по-тернопільськи: прострочений товар і хамство

Час від час в мережі з’являються новини про зіпсутий товар у тернопільських магазинах. Так недавно, а саме 21 вересня свій прикрий досвід описав у пості у ФБ тернополянин Ігор Гірчак. Чоловік написав, що дуже часто купує продукти лише в одному магазині, позаяк там і ціни “не кусаються”, і знижки для постійних клієнтів. Певна річ, час від часу чоловік бачив там прострочені на день-два продукти, повідомляв адміністрації і їх швиденько забирали з прилавку. Про те цього разу у пана Ігоря був шок.

Він виявив кілька майонезів, термін придатності яких вийшов місяць, а то й більше тому. У відповідь на скаргу, продавщиця йому відповіла у грубій формі, що це не його справа. Повний обурливий текст повідомлення можна прочитати тут.

Ця інформація викликала чимало коментарів. Відповів і начальник Головного управлінні Держпродспоживслужби    у  Тернопільській  області Василь Хомінець і розповів як себе поводити у такому випадку:

“Я теж вірю в силу інтернету, і сподіваюся що ця інформація дійде до власників, які вплинуть на порушення правил торгівлі тернопільським менеджментом даної мережі..))
Щодо можливості перевірки, тут значно складніше.. Згідно чинного законодавства( так виписали наші верховні законотворці) вам потрібно зафіксувати порушення в книзі скарг, яка має знаходитися в “Куточку споживача”, потім особисто написати письмову скаргу про суть ваших претензій на адресу Держпродспоживслужби ( Чернівецька, 24), тоді ми надсилаємо лист на погодження перевірки в Мінекономрозвитку , і у випадку їхнього “одобрямс”, можемо перевірити даний суб’єкт господарювання !
Тому , коли наші депутати будуть вчергове популістично продовжувати мораторій на перевірки на 2018 рік, то варто розуміти, що при подібному “режимі ” захистити права споживача майже не реально))
В Європі, до речі, за скаргою споживача, контролюючі органи, мають відреагувати на скаргу протягом 3-5 днів)”