Головна Новини Цукровий завод на Тернопільщині сприяє знищенню доріг області? (відео)

Цукровий завод на Тернопільщині сприяє знищенню доріг області? (відео)

Стан доріг на Тернопільщині бажає кращого. Попри запевнення влади, що в дороги державного значення вкладуть необхідні кошти, їхній стан залишається незадовільним. Геть поганими є і інші автошляхи області.

На рівні держави про проблему знають. Україна за рейтингом стану доріг опинилися на 134 місці, зі 138 можливих. Експерти міжнародного економічного форуму оприлюднили рейтинг найсприятливіших для бізнесу країн. У розділі “дороги” Україну обійшли Гондурас, Габон і Зімбабве.

 

Не маючи змоги вкласти достатньо коштів у ремонт доріг, влада придумала спосіб, як їх можна не так швидко нищити.

 

Йдеться про заборону руху вантажних автомобілів, які перевищують гранично-допустиму вагу. Для цього вантажівки навіть зважують.

 

Проте, як вдалося дізнатися, це не допомагає. За хабар, або вночі можна проїхати по території області навіть з загальною масою вантажу 30-32 тони.

 

Кореспонденти зафіксували, як багатотонні вантажівки, «з чубком» навантажені цукровим буряком виїжджають з Тернополя в чернівецькому напрямку.


Підтвердження тому – такі самі вантажівки на камері зовнішнього спостереження за селом Плебанівка Теребовлянського району. На ці й же камері видно, як автівки повертаються назад порожняком.

 

Згідно з нормами, під час такого температурного режиму, на дорогах області можуть курсувати автомобілі, загальною масою до 40 тон.

 

Натомість, кількість цукрового буряка в напівпричепах, за оцінками спеціалістів, сягає 30-32 тон. Додавши сюди ще вагу самої вантажівки та її причіпу, нескладно вирахувати загальну масу всього автопоїзда.

 

Куди ж прямують ці «фури», так щедро запаковані цукровим буряком.

 

В південному напрямку є лише 2 цукрових заводи: Чортківський та Хоростківський.

 

Як відомо, Чортківський цукровий завод, встановив граничну норму ваги буряка, яку він зможе оплатити з однієї машини. Ця норма становить 22 тони. Навіть якщо водій привезе більше, кошти він отримає тільки за встановлену заводом норму.

 

Натомість в Хоросткові приймають стільки коренів буряка, скільки привозять. От і їдуть туди перевантажені автомобілі, псуючи дороги області, які ремонтуватимуть (якщо дійсно ремонтуватимуть) за бюджетні, тобто наші з вами кошти.

 

Керівництво заводу опосередковано визнало свою вину у сприянні знищенню доріг краю та погодилось відремонтувати вулицю Заводську в місті Хоростків.

 

До слова, згідно даними Єдиного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (ЄДР) кіпрська фірма Грангефілд Інвестментс лімітед є власником частки 99% у статутному капіталі ТОВ «Компанія «Галичина цукор», яка здійснює діяльність на Збаразькому, Хоростківському та Козівському цукрових заводах .