Головна Новини У Тернополі започаткували традицію бізнес-сніданків

У Тернополі започаткували традицію бізнес-сніданків

У Тернополі не байдужі до долі і життя міста люди об’єднуються на бізнес-сніданках, традицію яких розпочав Тарас Ковальчук.

Цього тижня  говорили про події, фестивалі та івенти, як шлях розвитку Тернополя.

“Головні тези:
1. Статистика. Нажаль немає розуміння хто, що, скільки. Ні в періоді за термін, ні в динаміці. Тільки розпочата робота з вузами в напрямку наукових робіт по питанню впливу подій на місто.
2. Програма. Немає чіткої зрозумілої програми, з вказаними пунктами або критеріями оцінювання та джерелами фінансування. Та з розумінням чи взагалі потрібен місту подієвий туризм
3. Хто буде робити? Хто буде виконувати програму та звітувати по ній? Питання звіту виконаної роботи стояло дуже актуально!
4. Планування. Нажаль його немає і воно не підв’язано до реального стану справ, а в більшості випадків, копі-паст минулих років.
5. Спортивний туризм та змагання у місті. Напрямок недооцінений та дуже вагомий у розвитку міста.
6. Олена Дейнека говорила про можливі сценарії розвитку міста:
– “точка Ж” – дергадація міста
– супер дешеве місто на карті України та Європи
– місце притяжіння дорогих потоків. Такими точками притягнення можуть бути кластери медицини, туризму, ІТ, ЕКО, агро.
7. Наталя Волощук задала питання про те, а які мають бути фестивалі? Якого рівня вони мають бути? Також підняла актуальне питання додаткових послуг для гостей фестивалю. Щоб вони не тільки на фестивалі сиділи, але й витрачали свій час та кошти у місті. Питання додаткових продуктів цікавих для гостей.
8. Нажаль більшість фестивалів мають тільки таку назву. “Не може кожна п’янка називатись фестивалем”. Фестиваль це подія, яку чекають цілий рік та готуються усім містом до неї!
9. Інформування про події. Нажаль ми дізнаємося про події в момент їх проведення або пост фактом. Тому потрібно зробити хорошу програму інформування містян та на зовні про події та заходи що у нас відбуваються!
10. Руслан Купріюк підняв питання, що ппотрібно усвідомити колективний інтерес міста і вже від нього відштовхуватися.
11. Хто приймає рішення? Громада обирає своїх представників, вони мають комунікувати з громадою і саме головне звітувати про виконанні завдання.
12. Nazar Iavorskyi (Назар Яворський) розказав про роботу громадських рад при органах влади, як хороший інструмент донесення своєї позиції і контролю його виконання. Також висловив позицію, що фестивалі це комерційні заходи, які не мають фінансуватися з бюджету.
13. Обговорили можливість створення Фестивальної агенції в м. Тернопіль, але постало питання чи вона має робити фестивалі, чи займатись промоцією міста і фестивалів?
Рішили:
1. Наступний сніданок провести 20 лютого 8:45 на тій же локації а Лисому. Тема: Брендинг території.
2. Створити робочу групу по фестивальній агенції та по фестивалями. Перше засідання групи 12 лютого 17:00
3. Створити робочу групу по стратегічному плануванню розвитку міста. Перше засідання 27 лютого 19:00.” – написав Тарас Ковальчук у Фейсбук.