Головна Новини Тернопільські водії не можуть собі дати ради ні з “Файними картами”, ні...

Тернопільські водії не можуть собі дати ради ні з “Файними картами”, ні з валідаторами

Як відомо з 2 січня у Тернополі почав діяти диференційований тариф на проїзд. Тернопіль готувався до цього всю осінь. Проте, коли настав час, найбільше   нервують самі водії маршруток. Адже чимало жителів обласного центру не мають  відповідної картки, проте і платити більше не збираються. В інших ломляться валідатори, тож вони вимагають від тернополян повну суму навіть при наявності картки. Тернополяни  буквально “засипали” мерію скаргами з цього приводу.

“Доброго дня. Скажіть будь ласка, чому пасажир в маршрутці має оплачувати 5 гривень, якщо він має картку тернополянина, в разі якщо у водія поламаний апарат для обслуговування карток?”, написала тернополянка Наталя.

На що їй відповіли:

“Відповідно до затверджених рішенням виконавчого комітету від 21.09.2017 року № 686 Правил користування міським пасажирським транспортом у місті Тернополі, в разі несправності валідатора водій не повинен здійснювати посадку пасажирів, а довезти усіх присутніх в автобусі до кінцевої та здати валідатор на ремонт або провести його заміну. ”

“Чи має право на безкоштовний проїзд у громадському транспорті м.Тернополя дитина-інвалід, дитина з багатодітно їсім`ї, яка не має Тернопільської прописки і відповідно карти Тернополянина?”, – запитала  пані Олена.

Відповідь була така:

“Станом на 02.01.2018 року жодних змін в наданні пільг в громадському транспорті не відбулося. Лише додатково для отримання пільг пасажир має пред’являти зареєстрований електронний квиток та посвідчення, яке підтверджує пільги. В автобусах, які працюють в режимі маршрутного таксі перевізник надає пільги за власний рахунок пільговикам в кількості трьох чоловік (одночасно), при наявності уже пільговиків в салоні, проводиться оплата готівкою або електронним квитком на якому є кошти. Учні загальноосвітніх шкіл в маршрутних таксі в період навчання, а в тролейбусах (на протязі року) користуються пільгами в розмірі 50% вартості за наявності учнівського квитка та електронного квитка учня, у разі відсутні електронного засобу – здійснюється повна оплата проїзду. ”

А ось жителька Тернополя Ірина взагалі не розуміє для чого їй карта Тернополянина:

“Доброго вечора! Згідно ст. 24 Конституції України … Не може бути привілеїв чи обмежень за ознаками раси, кольору шкіри, політичних, релігійних та інших переконань, статі, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками… Я проживаю в місті Тернополі ще з 2000 року, офіційно зареєстрована тут у березні 2013 року, про моє місце реєстрації зазначено у паспорті. Виходячи з вище зазначеного у мене виникає ряд питань: – для чого мені карта тернополянина, коли дані про моє місце реєстрації зазначені у паспорті громадянина України; – чому я повинна трати свій час та кошти на виготовлення даної картки, а потім бігати по місті і шукати кіоски, де цю картку можна поповнити. Дякую!”

На що жінці відповіли:

“Відповідно до Закону України від 17.01.2017 року № 1812-19 “Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо впровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду в міському пасажирському транспорті” Органи місцевого самоврядування формують мережу міських автобусних маршрутів загального користування і здійснюють у межах своїх повноважень контроль за дотриманням законодавства у сфері автомобільного транспорту на відповідній території, запроваджують автоматизовану систему обліку оплати проїзду та встановлюють порядок її функціонування, а також види, форми носіїв, порядок обігу та реєстрації проїзних документів; визначають особу, уповноважену здійснювати справляння плати за транспортні послуги в разі запровадження автоматизованої системи обліку оплати проїзду. ”

На разі точиться чимало суперечок довкола цього нововведення. До прикладу, до нас зверталися читачі, котрі розповідали, що у деяких маршрутках їхні картки водії відмовлялися приймати, мовляв, вигляд мали не такий. Далі буде…