Будь-яка амбулаторія або поліклініка, де пацієнт обрав свого лікаря, має чітко визначені години роботи. Ніхто не приходить під двері центру ПМД о шостій ранку чи опівночі. Але деякі пацієнти телефонують своєму сімейному лікарю, терапевту або педіатру на мобільній у такі вочевидь неробочі години. Це – неправильно. Адже на відміну від невідкладної допомоги, послуги, які надають лікарі та лікарки первинної ланки, не відносяться до екстрених.
Зверніть увагу, ваш лікар або лікарка:
👨⚕👩⚕ є людиною, а не цілодобовим сервісом;
⏰ має визначені робочі години та вихідні;
☎️📱 має право обирати спосіб зв’язку з пацієнтом;
📆 може призначити час і дату прийому пацієнту;
🏠 має право вирішувати, чи є реальна потреба у виклику додому чи можна проконсультувати дистанційно.