В договорах, що укладались КП «Комунсервіс» (м. Монастириськ), КП «Вишнівець» (смт. Вишнівець), МКП Комунальник (м.Скалат) не зазначені всі права споживачів (відсутня інформація щодо відшкодування збитків, завданих його майну та/або приміщенню, шкоди, заподіяної його життю чи здоров’ю внаслідок неналежного надання або ненадання послуг; зменшення розміру плати в разі ненадання послуг, проведення перерахунку вартості, тощо), а також не вказані всі обов’язки виконавця послуг (зокрема: усувати аварії та інші порушення порядку надання послуг, а також виконувати заявки споживачів у строк, установлений законодавством і цим договором, зменшувати розмір плати за послуги у разі тимчасової відсутності споживача та/або членів його сім’ї на підставі письмової заяви та офіційного документа, що підтверджує його/їх відсутність (довідка з місця тимчасового проживання, роботи, лікування, навчання, проходження військової служби, відбування покарання, тощо), повідомили в Антимонопольному комітеті.
Укладення із споживачами договорів у редакції, де відсутні певні права споживачів та зобов’язання виконавця, а також відповідний механізм повідомлення споживачем виконавця послуг щодо неналежного надання або ненадання послуг, може призвести до обмеження прав споживачів та в свою чергу до ущемлення їх інтересів.
З метою припинення порушень конкуренційного законодавства, а саме, зловживання монопольним (домінуючим) становищем на ринку, що може призвести до ущемлення інтересів споживачів, які були б неможливими за умов існування значної конкуренції на ринку, вказаним підприємствам, адміністративною колегією територіального відділення, надано рекомендації якими їх зобов’язано вжити заходів щодо приведення договорів у відповідність до вимог нормативно-правових актів.
Наразі Відділенням розглядаються матеріали і по інших комунальних підприємствах, висновки по яких будуть зроблені найближчим часом.