Головна Новини Перевізники Тернополя вдалися до змови монополістів (фото)

Перевізники Тернополя вдалися до змови монополістів (фото)

Фото Антон Марчевський маршрутка яка ледь не збила хлопця

Під час акції протесту власників маршруток та водіїв з вимогою підвищити вартість проїзду у громадському транспорті, були оприлюднені офіційні листи до міського голови Сергія Надала. Цікаво, що листи написані ніби «під копірку». Тобто різні фірми надіслали у мерію листи, які надруковані на одному комп’ютері та роздруковані на одному принтері. Юридичною мовою це називається змовою монополістів.

Листи від маршрутчиків з вимогою підвищити проїзд до 6 грн. написані ніби “під копірку”

Листи «під копірку»

У документах йдеться про те, що перевізники вимагають у мера підняти вартість проїзду в маршрутках готівкою – до 6 грн, електронним квитком – до 5,50 грн, і «Картою тернополянина» – до 5 грн. Різні перевізники «одною мовою» наголошують на зменшенні власних прибутків через запровадження електронної системі оплати. Тобто вони протестують проти чіткого обліку перевезень в громадському транспорті у Тернополі. Адже тепер вводиться чіткий обліг пільговиків та реального використання ними громадського транспорту. Бо головним аргументом перевізників у спілкуванні з місцевим самоврядуванням, коли йдеться про потребу підвищення тарифів, є «велика кількість пільговиків». Тепер буде точно відомо, скільки людей з пільгами скористалися транспортом і скільки це коштує насправді.

«Страйк» перевізників – це змова монополістів

Також електронна система – це облік коштів, які обертаються у транспортній сфері. Ніхто точно не знає (ні мерія, ні державна фіскальна служба), скільки тернополяни сплачують за проїзд приватним перевізникам. Самі перевізники часто маніпулюють терміном, що «перевезення є збитковими». Запровадження єдиного електронного квитка дозволяє на 100% побачити, скільки коштів збирається, а відтак обдурити місто, контролюючі органи та пасажирів буде набагато складніше. Розуміючи це, перевізники й вимагають підвищити вартість проїзду, щоб отримати додаткові прибутки, які можуть їм компенсувати втрати від запровадження електронної системи. Адже тепер і за пільговиків місто буде сплачувати меншу суму, та й податки перевізники будуть змушені платити більші.

Тому з боку перевізників шантаж мера, шантаж Тернополя, шантаж тернополян – це типова змова монополістів, які втрачають надприбутки і змушені сплачувати податки. Такий факт має викликати адекватну реакцію тернопільського відділення Антимонопольного комітету України.

Перевізники і водії змушені працювати по-європейський

А тим часом, міська рада Тернополя повідомила, що перевізники та водії досягнули порозуміння щодо страйку в Тернополі.

Водії прийшли до міської ради з кількома скаргами, зокрема, вони не розуміли, яким чином після впровадження автоматизованої системи оплати за проїзд (АСОП) отримуватимуть зарплату, а також, хто здійснюватиме контроль за пасажирами.

«Тернопіль сьогодні впроваджує новацію, яка діє в усьому цивілізованому світі. Цей перехідний етап є складним, але є розуміння між усіма сторонами, що він необхідний. За результатами зустрічі ми домовилися, що перевізники повинні переходити на інший режим роботи, зокрема розраховувати зарплату водіям за год./км., що стимулюватиме їх відпрацьовувати весь графік. Також буде доставлено у тестовому режимі додаткові зчитувачі оплати проїзду», – зазначив за результатами зустрічі міський голова Сергій Надал.

Тобто перевізники та водії змушені працювати не «по-африканськи», а цивілізовано – у європейській системі громадського транспорту. І це викликає у них супротив.

Нагадаємо, що відповідно до Постанови Кабінету Міністрів та Закону України з 2 січня у Тернополі впроваджено автоматизовану систему обліку оплати проїзду у міському пасажирському транспорті, незалежно від форм власності.