Вашій увазі – інформація про діяння чергового працівника ДАІ, який. Начальника Автогосподарства УДАІ УМВСУ в Тернопільській області – Фуртак Юрій Ігорович, за спостереженням ТО ВО Автомайдан, живе щонайменше не на зарплату.
Щодня вищевказаний працівник ДАІ службовим авто «Ауді-100» їздить на роботу в Тернопіль та, відповідно, додому до Плугова. За нашими підрахунками, враховуючи технічні характеристики авто, на 100 км витрачає 8,5л пального. Якщо порахувати хоча б 20 грн за літр бензину, пан Фуртак щодня витрачає щонайменше 170 грн на «вояж» додому і на роботу. Множимо на 25 робочих днів – у місяць в середньому виходить 4250 грн.
В гаражі дома, за словами сусідів, очевидців та джерел в самому ДАІ, прилаштувалась «Тойота Кемрі – 40». Вартість – не менше 270 000 грн.
Також з власних джерел в ДАІ та одного з колишніх працівників внутрішньої безпеки УМВС, нам стало відомо, що пан Фуртак контролює близько 70% маршруток, які курсують маршрутом «Тернопіль – Золочів».
А в ДАІ схема корупції проста. На ДАІ області виділяють понад 10 000 л бензину в місяць. «Дерибан» проходить приблизно так: на кожен район фактично виділяють лише 100 л бензину, списується близько 350 л в місяць.
В кожну патрульну машину, яка виїжджає на маршрут, заправляють тільки 5 л бензину, про що доводять заправні листи, які є у кожній машині ДАІ. А списують – реально більше. От вам приклад: навіть економний «Пріус» може проїхати 400 км на 5л. бензину. І якщо в добу на патруль виїжджає 20 авто ДАІ, не враховуючи районних, це вже 100 л пального. Множимо на 30 днів = 3000 л. Нехай ще 1000 л йде на обслуговування керівництва і апарату. Запитання: куди діваються ще 5 000 л бензину? Тепер множимо 5 000 л. на 20 грн/л = 10 0000 грн. чистого прибутку.
ТО ВО Автомайдан вимагає провести службову перевірку за вищенаведеними фактами зловживань п. Фуртака. Та перевірити «систему» заправки патрульних авто ДАІ.