Софія Здор зі Збаража єдина на Тернопільщині склала ЗНО з англійської мови на 200 балів. Дівчина – випускниця Збаразької школи №1. Вона склала також ЗНО з української мови та літератури з результатом 195 балів, історії України – 185, повідомляє Суспільне
“Це єдина на Збараж двохсотбальниця, вже золота медаль на неї чекає”, – каже директорка школи Оксана Богатюк.
7 липня Софія склала ЗНО з англійської мови. 59 завдань випускниця виконала на годину раніше від відведеного часу. 200 балів очікувала, адже готувалась три роки:
“Я готувалася ще від 9 класу. В цьому мені допомогли і волонтери, які приїжджали часто до мого міста, фільми і серіали, які я переглядала англійською мовою, книжки, які я читала в оригіналі і фундамент заклала наша школа”.
Дівчина навчалась у класі із посиленим вивченням англійської мови. За її словами, тут готувалась і до ЗНО. Його складала у Збаразькій школі №2:
“Одним з найскладніших завдань для мене було аудіювання, коли уривок тексту потрібно було прослухати і швиденько записати усі відповіді. Чути було все прекрасно, але шум деколи відволікав”.
Найцікавішим завданням на ЗНО для Софії було написати листа:
“Я писала своїй найкращій подрузі, мені здається, саме це допомогло мені написати лист на максимальну кількість балів. У мене було відчуття, що вона поряд зі мною, і я їй розповідаю свою історію”.
Зараз Софія готується до вступу до Київського національного університету імені Тараса Шевченка на факультет іноземної філології:
“Я не можу уявити своє життя без англійської мови і я б хотіла навчати інших. 200 балів для мене – це омріяне місце в одному з найкращих університетів України, це така мрія, яку я ще мала від 9 класу”.
За словами директорки школи, за останні 10 років випускниця Софія Здор – єдина у Збаразькому районі під час ЗНО набрала максимальну кількість балів.
Нагадаємо, ЗНО з англійської мови відбулося 7 липня. На Тернопільщині його складали 2 339 осіб.
Десятеро випускників з Тернопільщини отримали 200 балів на тестуванні з англійської мови, історії України, біології, математики та фізики.