
Чергові шахрайства з банківськими картками задокументували тернопільські правоохоронці. Невідомі аферисти викрали з банківського рахунку тернополян чималі кошти.
Незнайомець зателефонував на мобільний 48-річної тернополянки та представився працівником банку. Повідомив про підозрілі спроби зняття коштів з її рахунку. Зловмисник запевнив, що ці операції банк заблокував, однак задля безпеки необхідно змінити усі паролі. Жінка надала незнайомцю дані картки та повідомила усю конфіденційну інформацію, що надійшла у вигляді смс. Як результат – з її рахунку зникли всі заощадження – понад 20 тисяч гривень.
Ще одна жертва, 31-річна мешканка обласного центру аналогічним способом допомогла зловмисникам викрасти з власного рахунку 19 тисяч гривень.
За обома фактами шахрайства відкриті кримінальні провадження.
Аби не потрапити в шахрайські пастки, слід не повідомляти незнайомцям конфіденційну інформацію.
Працівники банку ніколи не телефонують самостійно аби провести ідентифікацію власника карти – тільки якщо ви самі дзвоните в банк. Крім того, пам’ятайте, що співробітники фінустанов не дзвонять з особистих мобільних номерів.
Яке б СМС-повідомлення ви не отримали від банку – завжди уважно читайте його зміст.Ніколи не називайте третім особам (в тому числі співробітникам банку, а також знайомим, друзям, родичам, продавцям в магазині) пін-код від вашої карти, а також секретні одноразові коди.
Ніколи не повідомляйте свій пін-код стороннім особам, в тому числі родичам. Банківські співробітники не мають права запитувати у вас пін-код. Не записуйте пін-код на картках.
Якщо співробітник банку пропонує вам по телефону допомогти в проведенні якихось дій з картою (наприклад, отримати допомогу продовжити термін дії, змінити код) – наполягайте на проведенні їх у відділенні банку.
Не виставляйте в соціальних мережах номер мобільного, прив’язаного до банківської карти, не вказуйте дату народження, адресу та іншу особисту інформацію.