Головна Новини Відома тернопільська блогерка презентувала бренд “екологічного одягу”

Відома тернопільська блогерка презентувала бренд “екологічного одягу”

Працюючи журналісткою, тернополянка Наталя Литвин, сама того не усвідомлюючи, прокладала шлях до успішного блогера. Без мети заробітку чи отримання замовлень, а лише задля розваги у якості хобі її пости почали приваблювати все більшу кількість людей. Наразі вісімсот тридцять тисяч підписників слідкують за її життям в Instagram.

Сьогодні дівчина повідомила радісну звістку про те, що їй вдалося втілити у життя давню мрію – створити власний бренд, пише Файне місто

Це наш ЕКО бренд з великою місією. З французької перекладається, як “виклик”. Це виклик кожному з нас думати над тим, що ми купуємо, вчитися усвідомлено споживати, – розповідає Наталя Литвин.

Блогерка зазначає, що бренд створений з любов’ю до планети, адже на 100% – з натуральних або перероблених матеріалів.

Ґудзики з шкаралупи кокоса, з ракушки, з переробленого пластику. Тканина з переробленого океанічного сміття та листя евкаліпту тощо. Шкіра – з ананасу. Бірка з океанічного сміття. Паперові бірки з переробленого паперу, – ділиться Наталі.

Тернополянка каже, що з вересня виношували цю ідею. «100 разів все змінювали, додумували, переробляли»:

Спочатку я хотіла бренд взуття та сумок. Потім все перекрутилось на користь одягу. Були ідеї перешивати вінтажний одяг, були ідеї чаклувати над денімом. Та доля сама закинула нас на інший шлях. Щорічно в океан потрапляє понад 8 млн.тон пластику, який змінює склад води, шкодить екосистемі, тваринам… Але якщо бодай кілька великих брендів пошили би колекції з переробленого океанічного сміття – це дало би змогу очистити океан за кілька років. Ця тканина така ж, як і звичні нам. Є цупка костюмна, є блузочна, є щось на зразок замшу тощо. Тепер щоразу, коли одягатиму таку річ, десь в океані радітиме один дельфінчик.

А ще, додає вона, у паперовій бірці бренду заховані зернятка, які проростають, якщо посадити у землю.

Не буду розкривати всі карти, щоб трішки потримати інтригу. Але ми шаленіємо від того, що робимо. І знаємо, що це на користь природі. Чому всюди пишу МИ? Бо створюємо все удвох з партнеркою @sofi_shina  Сама би я точно не справилась. Вона профі у швейній справі, маркетингу, відповідає за технічну частину, прорахунки, цех, тканини. Починати завжди страшно. Але коли така ідея, то впевнена, що підтримка знайдеться, – відзначає Наталі.

Власниця бренду ділиться, що карантин їм, як й усім іншим, розбив всі плани. Тому презентацію колекції з березня змушені перенести на червень-липень.