«Чув, що перевірки здійснюються, але не чув, щоб були виявленні серйозні порушення», – Мединський




Запровадження електронної системи оплати проїзду у громадському транспорті викликало не тільки нарікання зі сторони пасажирів. Незадоволені нею і водії маршруток. І перше, і друге вже неодноразово висвітлювалося у місцевих засобах інформації. Та після численних нарікань на роботу водіїв маршруток, незадовільний стан транспортних засобів, видачу квитків у маршрутках не з валідаторів, а друкованих, у міській раді вирішили вдатися до радикальних методів – з першого лютого 2018 року розірвати договори із перевізниками. Про це міський голова Сергій Надал заявив під час брифінгу 22 січня. І зазначив, що паралельно ініціював перевірку перевізників.




«У такому стані, як працюють сьогодні перевізники, коли водії беруть кошти і дають невідомо які квитки, не дотримуються, ні графіку руху, ні встановлених норм, більше працювати не повинні, – сказав Сергій Надал. – Не дам перевізникам шантажувати ні себе, ні тернополян, як вони це робили раніше. Починаючи з 23 січня представники Нацполіції, патрульної і муніципальної поліції, податкової служби почнуть перевірку всіх перевізників. Перевірятимуть дотримання законодавства про найманих працівників, мінімальну зарплату, про касові операції і видачу квитків, які передбачені державою, дотримання правил перевезення пасажирів, перевантаження тощо».

Незважаючи на те, що міський голова вказав, що саме будуть перевіряти, у правоохоронних органів дещо інший погляд на об’єкти перевірки. До того ж, у поліції переконані, що чи видає водій пасажирам квитки з валідатора мають перевіряти представники міської ради, зокрема, управління транспорту, зв’язку та комунікацій. Про це журналісти дізналися на прес-конференції ГНПУ в Тернопільській області 23 січня.

«Перевірку перевізників здійснюватимуть 10 екіпажів, які патрулюють місто, якщо у них не буде викликів, – повідомив Богдан Шевчук, начальник Управління патрульної поліції в Тернополі. – Додатково буде ще два екіпажі спільних з працівниками з Головного управління. Будуть перевіряти транспортні засоби, насамперед. Водії видають свої квитки, а в договорі з міською радою прописано, що мають видаватися електроні квитки, ми залучаємо з міської ради представника, який буде це контролювати, буде дивитися, що у них в договорі прописано.».

Начальник Головного управління Національної поліції в Тернопільській області Олександр Богомол додав, що правоохоронців насамперед цікавить технічний стан маршруток, а квитки – це проблема міської ради.

«Перевізників перевірятимуть групи від ГУНП, спільно з муніципальною вартою і, можливо, представника з податкової, – сказав Олександр Богомол. – Квиток – це не одне, що треба перевіряти. Є загальна комплексна перевірка, але в тому числі буде представник з міської ради чи з транспортного управляння, який перевірятиме, як водії видають квитки. Ми розуміємо, що міській раді треба навести порядок, щоб квиточок мав кожен пасажир, щоб можна було облікувати весь процес. Поліції в першу чергу цікаво, щоб був транспортний засіб технічно справний, і щоб водій був тверезий, а паралельно буде міська рада перевіряти ті проблеми, які виникають з перевізниками. Якщо пасажир буде без квитка, то будемо з’ясувати: якщо він заплатив гроші, і водій не дав квиток, значить водій буде нести відповідальність. Давайте проблеми міської ради не будемо перекладати на поліцію.».

Коментарі начальників патрульної і національної поліції чітко показують, що або під час наради з міським головою незрозуміло були поставлені завдання, або правоохоронці не уповноважені на такі перевірки, або просто не були узгоджені дії контролюючих служб та міської ради.

Начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку Ігор Мединський про перевірку перевізників чув, але зазначив, що за три дні серйозних порушень виявлено не було.

«Чув, що перевірки здійснюються, але не чув, щоб були виявленні серйозні порушення, – прокоментував посадовець. – Про хід перевірки мене не інформує ні поліція, ні податкова. Знаю що перевірки йдуть. Знаю, що окремі перевізники мають акти, що порушень не виявлено, а по окремих виявили дрібні порушення, але не пов’язані з видачею квитків. За безквитковий проїзд, відповідно до Правил надання послуг перевезення у громадському транспорті, відповідає виключно пасажир. Електронний квиток – це нове, змінюються взаємовідносини пасажир-водій, водій-пасажир, контролер-пасажир. Всі ці відносини ми хочемо «поставити на ноги», що і робимо зараз, але для цього потрібно трішки часу.».

Чи справді з перевізниками будуть розірвані договори і першого лютого на маршрути виїдуть тільки перевізники, з якими тимчасово укладуть договори, стане відомо у кінці січня. Рішення щодо цього повинні прийняти на засіданні виконавчого комітету.




Категорії: Новини

Теги: ,

Залишити коментар

Вашу адресу електронної пошти не буде опубліковано.

%d блогерам подобається це: