Головна Новини У Чортківській райдержадміністрації спорожніли кабінети

У Чортківській райдержадміністрації спорожніли кабінети

У виконавчій гілці влади району цими днями відбулися суттєві структурні зміни – реорганізація управлінь та відділів, а за тим і відчутне кадрове скорочення – на 38,2 відсотка працюючих загалом. Інакше кажучи, зі 130 держслужбовців і прирівняних до них, задіяних у зовнішніх і внутрішніх структурах, залишилося на роботі всього 80, пише Чортків Сіті

 Фото Максима Огородника

Як нам повідала керівник апарату райдержадміністрації Людмила Мельник, це відбулося внаслідок виконання постанови Кабінету Міністрів України від 3 листопада 2019 року за № 926, якою доведено граничну чисельність працівників усіх держадміністрацій. Таким чином, в апараті РДА із 30 штатних одиниць залишилося 14. Об`єднано окремі відділи, в яких буде по одній-дві людини. Так, досі були організаційний відділ, загальний, юридичний, кадрової роботи, фінансово-господарський. Залишилися юридичний відділ, ведення Державного реєстру виборців, фінансово-господарського забезпечення і сектор з питань управління персоналом.

Із зовнішніх структурних підрозділів повністю ліквідовано три відділи: охорони здоров`я, агропромислового і економічного розвитку. Цю ділянку роботи, точніше більшу її частину, згідно з методичними рекомендаціями Кабміну райдержадміністрація повинна передати структурним підрозділам ОДА, а решту повноважень – на громади.

 Фото Максима Огородника

Зачепило скорочення також управління соціального захисту населення, де залишилося 34 штатних одиниці. Відчутно постраждало фінансове управління, яке скоротили наполовину. Відділ у справах молоді та спорту став сектором, як і відділ культури, туризму, національностей та релігій, що відтепер іменуватиметься сектором культури та зв’язків з громадськістю.

Оминуло скорочення й відділи освіти і містобудування, архітектури та ЖКГ, якому відтепер ще й додалися функції колишнього відділу економічного розвитку та торгівлі.

Шляхом об`єднання створено відділ з питань цивільного захисту населення, розвитку інфраструктури, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами.

Залишається також в структурі РДА архівний відділ, сектор державної реєстрації, служба у справах дітей і сектор надання адміністративних послуг. Зовсім не залишиться в районі відділу статистики, який відтепер лише на обласному рівні.

Для чого це все здійснюється? Створюються громади і багато повноважень передається на місця.

– Зі свого боку, – каже Людмила Зеновіївна, – ми зверталися в Кабмін, облдержадміністрацію, аргументували, що наш район – один із найбільших районів, де залишилося не в громадах 33 села (більше тільки у Кременецькому – 34). Але область відповідно до рекомендацій Кабміну довела всім районам практично однакову кількість штатних одиниць.

Усі працівники були попереджені про можливе вивільнення 6 грудня минулого року. Частина з них, можливо, піде на роботу у міську раду чи громади, решта стануть на облік у службу зайнятості. Оскільки в Чортківському районі триває реорганізація різних державних служб, досвідчені фахівці практично не мають де працевлаштуватись.

10 лютого цього року став останнім днем роботи для п’ятдесяти звільнених держслужбовців Чортківської райдержадміністрації внаслідок скорочення її штатної чисельності.

Структура Чортківської райдержадміністрації

Апарат районної державної адміністрації:

Голова райдержадміністрації – вакантна посада

Перший заступник голови райдержадміністрації – Заболотний Іван Ярославович

Заступник голови райдержадміністрації – Овод Йосифа Йосипівна

Керівник апарату райдержадміністрації – Мельник Людмила Зеновіївна

Сектор з питань управління персоналом (начальник – Вістовська Марія Тарасівна)
Відділ фінансово-господарського забезпечення (Костюк Зоряна Іванівна)
Відділ ведення Державного реєстру виборців (Баліцький Любомир Мирославович)
Юридичний відділ (Коцюк Володимир Михайлович)

Структурні підрозділи районної державної адміністрації:
Управління соціального захисту населення (Цвєтков Володимир Дмитрович)
Фінансове управління (Ізвєкова Галина Орестівна)
Сектор у справах молоді та спорту (Галущак Олег Володимирович)
Сектор культури та зв`язків з громадськістю (Чайківська Галина Зеновіївна)
Відділ освіти (Гулька Ірина Михайлівна)
Відділ містобудування, архітектури та житлово-комунального господарства (Шепета Наталія Орестівна)
Відділ з питань цивільного захисту населення, розвитку інфраструктури, оборонної роботи та взаємодії з правоохоронними органами (Гусак Борис Михайлович)
Архівний відділ (Стефанишин Віктор Степанович)
Сектор державної реєстрації (Урбан Віта Вадимівна)
Служба у справах дітей (Корнак Василь Дмитрович)
Сектор надання адміністративних послуг (Ватаманюк Марина Василівна)

 Фото Максима Огородника

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here