Головна Новини У Тернополі за останній місяць зросла кількість рекламної продукції різних політичних сил

У Тернополі за останній місяць зросла кількість рекламної продукції різних політичних сил

За останній місяць у Тернополі збільшилась кількість політичної реклами на білбордах і сітілайтах. Також все частіше на вулицях з’являються брендовані намети політичних партій та розповсюджуються друковані матеріали з ознаками агітації. Про це повідомляють спостерігачі Громадянської мережі ОПОРА.

Спостерігачі ОПОРИ зафіксували в місті білборди та сітілайти із зображенням таких потенційних кандидатів у Президенти України чи лідерів партій: Анатолія Гриценка (Громадянська позиція), Арсенія Яценюка («Народний фронт»), Євгенія Мураєва (партія «Наші»), Олега Тягнибока та Руслана Кошулинського (ВО «Свобода») і Сергія Тарути (партія «Основа»). А також із символікою та гаслами, що асоціюються з певними ймовірними кандидатами: Андрія Садового («Об’єднання «Самопоміч»), Юлії Тимошенко (ВО «Батьківщина»), Володимира Зеленського («Слуга народу»), Олега Ляшка (Радикальна партія Олега Ляшка) і Петра Порошенка («БПП «Солідарність»). Крім того, присутня зовнішня реклами Української Галицької Партії та Аграрної партії України. Відповідно до підрахунків представників ОПОРИ, зовнішня реклама Петра Порошенка зустрічається частіше за інших  у місті Тернополі.

Раніше у Тернополі були зафіксовані випадки пошкодження білбордів із політичною рекламою. Так, 11 листопада на сторінці ВО «Батьківщина» Тернопільщина у соціальній мережі Facebook з’явилось повідомлення про псування матеріалів зовнішньої реклами очільниці партії Юлії Тимошенко. Також зафіксовані випадки псування рекламного щита із зображенням Євгенія Мураєва (партія «Наші»). Невдовзі зображення на цих носіях зовнішньої реклами були замінені.

Серед брендованих наметів політичних сил у місті Тернополі були зафіксовані: «Народний фронт», «Об’єднання «Самопоміч», «Громадський рух «Народний контроль».

Крім того, серед населення розповсюджувались газети таких політичних партій: «Народний фронт», «Об’єднання «Самопоміч», «Громадський рух «Народний контроль», ВО «Батьківщина», «Національний корпус», «Українська Галицька партія» та Аграрна партія України.

Зауважимо, що 15 листопада Центральна виборча комісія на своєму офіційному сайті опублікувала повідомлення «ЦВК ПОПЕРЕДЖАЄ: ДОЧАСНА АГІТАЦІЯ – ПОЗА ЗАКОНОМ», у якій закликає всіх суб’єктів виборчого процесу утриматися від дочасної агітації та неухильно дотримуватися загальновизнаних міжнародних стандартів проведення виборів і створити умови для проведення дійсно змагального процесу. «Відповідно до частини 1 статті 44 та частини 1 статті 57 Закону України «Про вибори Президента України», передвиборна агітація розпочинається кандидатом на пост Президента України наступного дня після дня його реєстрації і закінчується о 24 годині останньої п’ятниці перед днем виборів. Проте вже зараз, задовго до початку виборчої кампанії, практично у всіх регіонах України можна спостерігати активізацію агітаційної діяльності ймовірних потенційних кандидатів. Не поодинокими є випадки розміщення зовнішньої реклами, розповсюдження відповідної агітаційної продукції, проведення соціальних і благодійних заходів, поширення іміджевих матеріалів у ЗМІ, проведення зустрічей із виборцями тощо», – йдеться в інформаційному повідомлені ЦВК.

Координаторка громадського спостереження ОПОРИ за виборами в Тернопільській області Ольга Галушка наголошує, що розповсюдження матеріалів з ознаками дочасної передвиборчої агітації може призвести до порушення принципу рівності усіх кандидатів під час офіційної виборчої кампанії. Так, у пункті 3 частини 4 статті 3 Закону України «Про вибори Президента» зазначено, що рівність прав і умов участі у виборчому процесі забезпечується: «забороною використання для фінансування передвиборної агітації інших коштів, крім коштів Державного бюджету України та коштів виборчих фондів кандидатів на пост Президента України».

НАПИСАТИ ВІДПОВІДЬ

Please enter your comment!
Please enter your name here