Тернопільський священник покоментував рішення синоду

Тернопільський священник отець Юстиніан Городечний прокоментував рішення синоду УГКЦ стосовно відлучення с. Марії Баран та о. Антоній Григорій Планчак.

“Рішення Синоду стосовно до вищезгаданих осіб і їхньої діяльності не було спонтанним, суб’єктивним, а тим паче недослідженим. Напротязі понад 10 років проводились візитації (одну із них довелося очолювати і мені), розмови і терпеливе споглядання на плоди чернечого життя Колодіївської та Великобірківської спільнот.
На початку функціонування монастирів були добрі плоди та згодом на жаль почали зауважуватись і помилки, явно виражені в стилі життя спільнот, про котрі завджи велась мова і до виправлення яких від самого початку закликали церковні єрархи.
Більше того в доктринальній площині зауважено єресі у т.зв. об’явленнях с. Марії Баран.
Якщо хтось з вірних УГКЦ має сумніви то в управлінні Тернопільсько-Зборівської архиєпархії є занотовані докази явних богословських помилок із сказаного с. Марією Б.
У зв’язку з вищенаписаним, якщо хтось наважується чинити закиди проти синодальних заяв єпископату УГКЦ то хай знає, що робить це безпідставно і упереджено.
Заява синоду УГКЦ має на меті оздоровлення чернечих спільнот і їхню добру, в очах Божих, кондицію”- пише отець Юстиніан.

Категорії: Новини

Теги: ,

Loading...

1 Коментар

  1. Знаю цей монастир понад 12 років і отця Планчака особисто. Мені часто зауважували отці та брати монастиря, що Церква не цікавиться монастирем, церковна влада не хоче вникнути в глибину життя та місію монастиря.
    Завдяки о. Планчаку монастир у дуже короткий час став достатньо великим та відомим. В ньому знаходили (і знаходять) духовну розраду і допомогу не тільки прихожани, а й духовенство. В народі кажуть, що до Колодіївки їдуть, як до «останньої інстанції», коли не можуть дати ради ні лікарі, ні інші духівники. Історія монастиря налічує дуже багато зцілень та навернень. Науки та повчання отця Планчака характеризуються великою глибиною та любов’ю до Бога. Саме любов до Бога є основною характерною рисою отця та членів монастиря. Кожен раз, коли я був на молитві в монастирі, я бачив велику увагу і любов отця та інших отців, братів та сестер монастиря до людей, які навіть після індивідуальних семигодинних молитовних благословень та розрад непокидали його по дорозі до келії для відпочинку. Ці люди були різного соціального становища. Я ніколи не чув і не знаю випадків критики на адресу Церкви з боку членів монастиря. Всі вони викликають повагу та поражають глибиною свого духовного стану.
    Я не хочу давати оцінку обявленням с. Марії, бо не є спеціалістом у цій сфері. Про це ходять різні розмови і навіть те, що дослідження були здійснені поверхнево психологами, а не відомими духівниками. Думаю, що проблем є багато не тільки в цьому монастирі, а й у інших монаших спільнотах і в Церкві також. Адже всі ці спільноти складаються з недосконалих людей.
    Нам треба навчитися любити, навчитися слухати Бога, співставляти події та свої вчинки зі Святим Писанням, як це робив навіть Христос у пустині під час спокус. Закон та правила є доброю річчю, але без любові вони нічого не варті. В рішенні Синоду використано загальні фрази (» постраждало багато людей» та ін.), мало конкретики, а також нічого не говориться про добрі Божі справи, які робив та робить о. Планчак і члени монастиря. Не має вираженої позиції о. Планчака. Чи він мав можливість її виразити. Думаю, що публікація та зміст рішення Синоду більше спрямована на дискредитацію Планчака та монастиря, ніж на вирішення проблем. Час нам покаже в чому і де правда. Не будемо забувати, що ми маємо одного суддю — Бога.

    Відповісти

Залишити коментар

Вашу адресу електронної пошти не буде опубліковано.

%d такие блоггеры, как: