Сьогодні офіційно розпочинає роботу тернопільський аеропорт. Про це під час прес-конференції повідомив директор «Тернопільавіаавтотранс» Юрій Малецький. Комунальне підприємство обласної ради отримало в постійне користування земельні ділянки загальною площею 156,6189 гектарів для розміщення та експлуатації будівель і споруд авіаційного транспортута та сертифікат аеропорту на три роки. Тепер в аеропорту будуть налагоджувати повноцінну роботу, а для цього доведеться ще зробити чимало.

«На сьогодні ми маємо два найосновніші документи, які дозволяють працювати далі: акт на право власності земельною ділянкою та сертифікат аеропорту, – розповів Василь Деревляний, перший заступник голови обласної ради. – Є також сертифікат служби авіаційної безпеки, додаток до сертифікату, де описано все, що належить аеропорту. Наше скликання один із своїх передвиборчих пунктів виконало. Нашим завданням на наступний рік буде зробити все для того, щоб аеропорт розбудувати. На цій сесії ми прийняли ще один документ – зміни до програми підтримки комунальних підприємств – і в неї заклали відповідну кількість коштів, щоб зробити елементарні речі. Якщо ми хочемо до Європи йти, у нас має бути аеропорт. У планах є внутрішній ремонт аеровокзалу, руліжної доріжки, будова нового терміналу. Це справа не одного року і має робитися з допомогою держави. Є програма, будемо звертатися до Кабміну. Директор з командою працює над рейсами, пропозиції є у нас вже були. Пан Юрій був у Львові, до нас приїжджав директор рівненського аеропорту. Ми будемо над цим працювати.».

Внутрішні рейси тернопільський аеропорт може запроваджувати вже, а от з європейським напрямком доведеться почекати.

«Проводимо зараз перемовини з авіакомпаніями, тому що цей сертифікат – це як протокол про наміри, або як диплом студента, – каже Юрій Малецький, директор Тернопільського обласного комунального підприємства «Тернопільавіавтотранс». – Це не означає, що він вже має роботу. Для того, щоб аеропорт був завантажений він повинен виконувати рейси. Якщо говорити про внутрішні рейси, то це можемо робити вже із 6 грудня, коли аеропорт буде офіційно відкритий. Внутрішні рейси – це повітряні судна малого класу на 40-50 місць. Ми їх маємо змогу робити зараз. А для того, щоб говорити про європейський напрямок, який починається з 80 до 150 пасажирів класу «Аеробус 320», «Боїнг 737», то потрібно привести у відповідність нашу магістральну або руліжну доріжку. Вона побудована ще у 1984 році і потребує заміни поверхні аеродромного покриття на довжині 2 кілометри. Тому що літаки, які здійснюють європейське сполучення, мають низьке розташування двигунів, і небезпечно пускати їх по існуючій доріжці. Про київський напрямок, внутрішні рейси перемовини ведуться, думаю найближчим часом все буде. Якщо говорити про відкриття регулярних рейсів, то не потрібно не забувати, що вже років шість у нас відсутня служба, яка здійснювала заправку повітряних суден, служба організації перевезень. Це все також потрібно створювати з нуля, а це персонал і навчання. Тому наступним етапом розвитку аеропорту буде аварійно-пошуково-рятувальна сертифікація команди, запровадження служби організації перевезень і заправного сервісу.».

Керівництво аеропорту також розробило два проекти, які подало у Фонд регіонального розвитку. Це заміна реконструкції даху на 2,8 мільйонів гривень та утеплення фасадів і реконструкція зовнішнього вигляду приміщення аеровокзалу на 3,5 мільйони. Якщо держава виділить на це кошти, то роботи розпочнуть у березні наступного року. Раніше обласна рада також виділила кошти на реконструкцію існуючої огорожі аеропорту.

Категорії: Новини

Теги:

Loading...

Залишити коментар

Вашу адресу електронної пошти не буде опубліковано.

%d блогерам подобається це: