Відома тернопільська блогерка, дизайнерка Аліна Френдій мріяла створити власний бренд лаконічних і класичних речей. Спочатку вона планувала робити сумки – тому й назва бренду походить від англійського tote (сумка-торба) – але їй не вдалося знайти якісної фурнітури. Далі Аліна спробувала пошити тепле пальто, схоже на тренч. Це й дало поштовх для подальшого розвитку марки, пише Village Україна в рубриці «Молодий бренд»
Бренд належить до категорії diffusion line (bridge line). Тобто це дизайнерська робота, а не масове виробництво, з демократичними цінами. У Toté використовують італійські тканини. За словами дизайнерки, «така річ буде не на один сезон».
«Я надаю перевагу костюмам у чоловічому стилі, тому в колекції мого бренду ви навряд чи побачите сукню з мереживом», – ділиться засновниця. Цього сезону марка презентувала осінню колекцію, до якої увійшли лише пальта і класичні костюми. Скоро Toté обіцяє представити речі на зиму: теплі брючні костюми, пальта зі штучного хутра й теплі светри.
Зараз речі бренду можна замовити в Instagram. Засновниця обіцяє, що із часом одяг буде представлений у Києві.