Головна Новини Микола Довгошия: «ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО – ЦЕ ЯКІСНЕ БУДІВНИЦТВО»

Микола Довгошия: «ВЕЛИКЕ БУДІВНИЦТВО – ЦЕ ЯКІСНЕ БУДІВНИЦТВО»

mykola_dovhoshyia

Рекордну протяжність державних доріг оновлюють на Тернопільщині у 2020 році – 162,1 кілометр. Вперше за кілька десятків років повністю ремонтують напрям Тернопіль –Заліщики, дорогу у місті Ланівці, завершують маршрут Тернопіль – кордон з Рівненщиною.

Відколи 21 квітня у регіоні стартувало «Велике будівництво» автошляхів, вдалося відремонтувати чимало: у нижньому шарі готово понад 81 км, у другом 10,8 у верхньому – 24,2 км. Не в останню чергу завдяки проведенню робіт 7 днів на тиждень.

У громадян через такий темп робіт виникло резонне запитання: чи не страждає якість робіт від швидкості, з якою працюють підрядні організації?

Про те, чи прослужать відремонтовані у 2020 році державні дороги ми запитали в.о. начальника Служби автомобільних доріг у Тернопільській області Миколу Довгошию.

«Контроль якості роботи підрядних організацій – пріоритет Укравтодору. На всіх об’єктах «Великого будівництва» у Тернопільській області він здійснюється на двох рівнях.

Так, за кожною ділянкою закріплений інженер відділу якості Служби автомобільних доріг у Тернопільській області. Він безвідривно стежить за процесом та документує кожен етап ремонту.

Водночас незалежний автономний контроль якості робіт здійснює ДП«Дорожній контроль якості». Вони перевіряють на відповідність ДСТУ усі матеріали, якими здійснюється ремонт та технологію. Зокрема, Служба автомобільних доріг у Тернопільській області вже має на руках висновок експертів щодо двох доріг: М-19 Доманове–Ковель–Чернівці–Тереблече (км 247-283, км 328-345) і Р-43 / М-19 / – Ланівці – / Н-02(км 40-46),» – коментує Микола Довгошия.

За результатами Центру випробувань ДП«Дорожній контроль якості» на обох дорогах відповідають нормам ДСТУ і ДБН:

  • рівність дорожнього покриття;
  • товщина укладеного матеріалу;
  • температурні показники;
  • склад;
  • міцність;
  • густина;
  • водонасичення.
  • «Наголошуємо, якщо в процесі перевірки виявляють недолік, оформлюють припис підрядній організації. Роботи до оплати не приймаються доти, доки у визначені терміни не будуть усунені недоліки,» – додає Микола Григорович.