Кращі адмінпослуги вже завтра

адмінпослугиЗ 2010 року Тернопільська міська рада розпочала реформування системи виконавчих органів відповідно до міжнародних стандартів якості ISO 9001:2000. Одна з обов’язкових умов стандартизації – впорядкування і поліпшення якості надання адміністративних послуг. Існуюча практика надання таких послуг має низку недоліків: перекладення обов’язків відповідних органів щодо видачі довідок та погодження документів на споживачів; необґрунтована оплата за надання окремих видів послуг; незручний графік прийому громадян; неналежне законодавче регулювання процедурних питань щодо надання послуг тощо.

На вирішення проблем, пов’язаних з наданням адміністративних послуг в Тернополі, і спрямовано даний проект. Термін його реалізації – листопад 2011 р. – серпень 2012 р.

Що конкретно і яким чином передбачається здійснити впродовж терміну реалізації проекту.

Проектом передбачено створення в Тернополі Центру надання адміністративних послуг (ЦНАП), забезпечення відкритості та доступності інформації про адміністративні послуги. В центрі буде єдина приймальня документів, які потім надходитимуть до відповідного адміністративного органу, що приймає рішення.

Головне завдання Центру – збалансування захисту прав та законних інтересів особи і ефективної діяльності муніципальних служб, а саме:

спрощення процедур отримання замовниками адміністративних послуг;
протидія корупції, уникнення використання посередницьких послуг при отриманні адміністративних послуг;
підвищення рівня задоволеності замовників якістю наданих адміністративних послуг.
В рамках проекту передбачається виконати наступні заходи:

1.Розпочати діяльність ЦНАП:

розробити та прийняти документи , які регулюють діяльність ЦНАП;
забезпечити організаційно-технічну підготовку роботи Центру;
почати роботу та громадський моніторинг діяльності ЦНАП.
2. Для забезпечення публічності та відкритості даної роботи будуть проведені фокус-групи з підприємцями, громадськими активістами, представниками влади.

3. Для оптимізації роботи ЦНАП буде проведено анкетування працівників Центру щодо їх задоволеності та бачення ними основних проблем в діяльності ЦНАП. Отримана інформація буде врахована при визначенні порядку виконання процесів та їх оптимізації.

4. В подальшому передбачається аналіз та узагальнення діяльності ЦНАП в м. Тернополі та поширення її через мережу відділень Асоціації міст України.

У Центрі надання адміністративних послуг планується облаштувати близько 10 робочих місць для здійснення адміністративних процедур за напрямами:

державна реєстрація юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців;
здійснення дозвільно-погоджувальних процедур, пов’язаних з видачею документів, необхідних для здійснення господарської діяльності, а також наданням документів дозвільного та погоджувального характеру в сфері будівництва, земельних відносин тощо;
робота міської приймальні громадян з вирішення соціально-гуманітарних та інших питань, пов’язаних з наданням адміністративних послуг;
юридична консультація.
Які результати очікуються від реалізації:

підвищення прозорості та керованості діяльністю виконавчих органів у сфері надання адміністративних послуг;
уникнення дублювання дій виконавчими органами;
створення єдиного інформаційного простору збору, накопичення, аналізу всіх видів інформації;
підвищення ефективності роботи працівників шляхом зменшення кількості однотипних рутинних операцій та зосередження уваги на підвищенні якості обслуговування замовників.

Проект реалізується Асоціацією міських громадських організацій «Фонд розвитку міста Тернополя ім. Володимира Лучаковського» за фінансової підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. Керівник проекту – Виконавчий директор Тернопільського регіонального відділення Асоціації міст України Ігор Гірчак.

Категорії: Новини

Теги: ,,

Loading...

Залишити коментар

Вашу адресу електронної пошти не буде опубліковано.

%d bloggers like this: