Головна Новини Дистанційна робото – не варіант: у “Тернопільводоканалі” знову приймають відвідувачів

Дистанційна робото – не варіант: у “Тернопільводоканалі” знову приймають відвідувачів

Нововведення, що дозволить юридичним особам, власникам і користувачам нежитлових приміщень швидше вирішувати питання, укладати (переукладати) договори про надання послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, започаткували цього тижня в “Тернопільводоканалі”.

Упродовж дії карантинних обмежень з’ясувалося, що дистанційна взаємодія зі споживачами має низку негативних проявів для обох сторін. Розуміючи, що карантин в Україні й Тернополі надовго, фахівці абонентного відділу ініціювали зміни, аби їх мінімізувати.

Отож, із понеділка відчинилися двері центрального входу в адміністративний корпус на вулиці Танцорова, 7. Для відвідувачів при вході обладнали спеціальний столик, підготували взірці документів, які можуть їм знадобитися, подбали про антисептичні засоби.

Для представників водоканалу облаштували тимчасове робоче місце за наступними дверима, спеціально зробивши для цього віконце, аби не наражати на небезпеку ні їх, ні абонентів.

“Тривають такі прийоми щодня з 10 до 13 години. Попередньо узгодити усі необхідні моменти можна за телефонами 0352 52 84 45, 050 437 13 20, 050 435 39 35. За словами працівників абонентного відділу, ефект від нововведення ще зарано вираховувати в цифрах, але вже можна відзначити позитивні відгуки відвідувачів, для яких навіть при карантині намагаються мінімізувати незручності”, – повідомили у Тернопільводоканалі.