Головна Новини Відверто про робочий день в мерії

Відверто про робочий день в мерії

Тернополяни звикли писати скарги на сайті міської ради, про які ми неодноразово повідомляли. Та з’ясувалося, ще частіше жителі обласного центру телефонують у приймальню мера, скаржаться, кричать. Часто секретарю добряче дістається “на горіхи”. Тож Зоряна Антонів (секретар Сергія Надала) не витримала і написала у ФБ про свій звичний робочий день.

“Мій стандартний діалог з мешканцями, які дзвонять в приймальню міського голови щодо опалення:
– Приймальна міського голови, чим можу допомогти?
– Алло, це приймальня? ( в цей момент я вже розумію що діалог не складеться, бо людина мене не чує з першого речення)
– Так, це приймальна. Слухаю Вас.
– Шо ви собі думаєте! Ми замерзаємо! Коли включать опалення! Сусідам включили. а ми шо! Батареї холодні, а я потім платити буду!
-Ви дзвонили в ЖЕК? В “Теплокомуненерго”?
– Нє, не дзвонили! Я не маю до них номера! А ви чо там сидите! Зробіть шось! ( тут додатково мене можуть матюкати і кричати, що я протираю штани, проїдаю державний бюджет і взагалі чого вони мають ще кудись дзвонити, якщо вони дзвонять сюди і я маю зробити так щоб їм вже стало тепло в квартирі, а далі вони можуть вирішити що більше не хочуть зі мною говорити і вимагають з’єднати з міським головою)

P.S.Нікого не звинувачую, просто ділюсь?
Всім тепла ☀️