Починаємо невідкладні ремонтні роботи на аварійному мосту через річку Гнізна, який розташований на 354 кілометрі дороги М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече у місті Теребовля Тернопільського району.
З 20 листопада 2023 року проїзд усіх видів транспорту через ремонтовану споруду та підходи до неї повністю закрито. Йдеться про 500 метрів вулиці Князя Василька від з’їзду на вулицю Тернопільську до перехрестя з дорогою державного значення Т-09-03 Галич – Підгайці – Сатанів (збігається з вулицею Тараса Шевченка). Закрита ділянка включає територію Теребовлянського автовокзалу.
Обмеження вводяться для легкового транспорту на 1 місяць, а для вантажівок на увесь період ремонту мосту.
Служба відновлення погодила з патрульною поліцією схему організації дорожнього руху та маршрути об’їзду для різних видів транспорту
Транспортні засоби вагою до 15 тонн та навантаженням на вісь до 6 тонн:
- повертають з траси М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече у селищі Дружба на дорогу Н-18 Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль
- з’їжджають з дороги Н-18 на Т-09-03 Галич – Підгайці – Сатанів біля села Дарахів
- рухаються дорогою Т-09-03 до перетину з М-19 у місті Теребовля.
Транспортні засоби вагою понад 15 тонн:
- повертають з траси М-19 Доманове – Ковель – Чернівці – Тереблече у селищі Дружба на дорогу Н-18 Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль
- з дороги Н-18 на Т-20-01 Бучач – Чортків – Скала-Подільська поблизу міста Бучач
- повертають на трасу М-19 на об’їзній міста Чортків, а звідти – до міста Теребовля.
Пішоходи можуть перетинати міст через річку Гнізна, допоки спецтехніка не демонтує прогонову будову.
Звертаємо увагу учасників дорожнього руху, що протягом місяця в рамках реконструкції підрядна організація влаштує для потреб пішоходів та легкового транспорту тимчасові переправи біля ремонтованого мосту. Про зміни схеми організації дорожнього руху буде повідомлено згодом.
Нагадаємо, Служба відновлення та розвитку інфраструктури у Тернопільській області проводить реконструкцію мосту через річку Гнізна на дорозі М-19 через високий ризик руйнування споруди.
За майже 90 років експлуатації без ремонту на мосту виникли недоліки, які загрожують цілісності споруди:
– поперечні тріщини прогонової будови з розкриттям
– замокання прогонової будови та активна корозія з вилуговуванням бетону
– поздовжня тріщина залізобетонної плити проїзної частини прогонової будови
– розтріскування бетону з поздовжніми та похилими тріщинами та оголенням арматури в місцях обпирання балок прогонової будови
– відсутні перехідні плити
– часткове руйнування сіток габіонного кріплення берегів річки в підмостовій зоні
– значні розмиви конусів
– незадовільний стан проїзної частини на мості та підходах до нього тощо.
Фінансування реконструкції є цільовим, роботи буде проведено на кошти Європейського інвестиційного банку. Міст на трасі міжнародного значення М-19 є критично важливим для логістики Тернопільської області та країни. Щодня тут проїжджають близько 15 000 транспортних засобів.
Усі реакції: