Колесніков прирівняв вертольоти, яхти, та гідроцикли до громадського транспорту. Мажорам дозволять купувати елітний транспорт усіх видів без податків
Мінінфраструктури підготувало пакет законопроектів, який дозволить “еліті” нації купувати дорогі літаки, вертольоти та яхти з катерами без сплати податків. Прикриваючись бажанням забезпечити стабільне оновлення транспортного парку вітчизняних державних авіа-, а також річкових і морських перевізників, чиновники хочуть звільнити від сплати ПДВ та збору за першу реєстрацію операції з ввезення в країну літаків і вертольотів, а також суден з потужністю стаціонарного або підвісного двигуна до і понад 55 кВт, і суден без двигуна.
“Метою та завданнями прийняття цього акту є створення сприятливих економічних умов вітчизняним перевізникам для придбання сучасного парку повітряних суден і флоту з метою безпечної та якісної перевезення пасажирів”, – написав у пояснювальній записці до документів міністр інфраструктури Бориса Колесніков.
Варто зазначити, що як приклад важкої ситуації із транспортом для пасажирів, чиновники наводять проблеми із закупівлями “патрульно-рятувальних катерів типу Patrol 150 SAR і лоцманських катерів типу “Балтійський”. Як такі катери можна було прирівняти до пасажирського транспорту, наразі відомо лише розробникам документу. Якщо ж звернутися безпосередньо до пропонованих змін, то виходить, що до пасажирських видів транспорту прирівняли: вертольоти, судна з потужністю двигуна до і понад 55 кВт, і судна без двигуна.
Для довідки, судна зі стаціонарним двигуном потужністю до 55 кВт (підвісні двигуни в принципі не лімітуються по потужності) – це ні що інше, як маломірні судна: моторні човни, катери і гідроцикли. А судна без двигуна – це несамохідні баржі та спортивні яхти (саме ці яхти, як правило, сьогодні ще випускаються без двигуна).
tsn.ua