Двох мешканців області обманули мобільні аферисти за минулу добу. Псевдофінансист зателефонував до 47-річної тернополянки та розповів вже добре відому байку про спробу зняти гроші з рахунку. Запевнив власницю картки, що слід негайно міняти паролі. Попрохав назвати номер картки з CW-кодом, а згодом, коли на мобільний жертви прийшло смс-повідомлення, дізнався решту захисних даних. З картки шахрай зняв майже тисячу гривень, а потерпіла ще й подякувала тому за допомогу.
Інша тернополянка повірила у повідомлення про заблокування картки та передзвонила на вказаний у смс номер. Спритний пройдисвіт «допоміг» розблокувати картку, а за свої послуги викрав з рахунку майже сім тисяч гривень.
Краяни, не будьте такими довірливими до незнайомців! У телефонному режимі працівники банку ніколи не міняють паролі, не продовжують строки дії карток! Не виконуйте жодних вказівок невідомих щодо будь-яких фінансових операцій!
Якщо вам дзвонять нібито з банку і просять назвати особисті дані – це привід насторожитися. Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник – запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не телефоном, повідомили у прес-службі поліції.
І головне – банківські працівники не мають права запитувати у вас пін-код. Тому подібні питання мають одразу насторожити. Краще покласти слухавку та зателефонувати до банку самостійно! Будьте обачними та розсудливими!