У пастку псевдобанківського працівника потрапила 31-річна мешканка Тернополя.
Невідомий чоловік зателефонував на мобільнийтернополянки та представившись працівником банку повідомив, що існує загроза зняття коштів з її банківської картки. Аби її усунути необхідно назвати номер своєї карти та код доступу. Жінка без жодних уточнень вказала всі реквізити. А через декілька хвилин отримала повідомлення про зняття коштів з рахунку. Аферист виманив в жертви понад 11 тисяч гривень.
Довірилася шахраям і 42-річна тернополянка. Жінка продавала шубу через мережу Інтернет, однак замість отримати прибуток втратила 12 тисяч гривень. Жінка під приводом активації рахунків для отримання коштів вбанкоматі, перекинула з власного рахунку гроші шахраям.
Пошуки зловмисників тривають, а міліціонери вкотре застерігають мешканців краю бути більш обачними. Щоб не стати жертвою шахрайств з картками запам’ятайте наступні правила:
– якщо вам дзвонять нібито з банку і просять назвати особисті відомості – це привід насторожитися. Якщо ви сумніваєтеся, чи дійсно вам дзвонить справжній співробітник – запитайте, коли і в яке відділення ви можете підійти, щоб вирішити проблему особисто, а не телефоном;
– банки ніколи не проводять ідентифікацію власника картки при вихідному дзвінку – тільки якщо ви самі дзвоните в банк;
– ніколи не розголошуйте свій пін-код стороннім особам, у тому числі родичам. Банківські працівники не мають права запитувати у вас пін-код. Не записуйте пін-код на картках;
– якщо працівник банку або особа, що представилася ним, пропонує вам по телефону допомогти в проведенні якихось дій з картою (наприклад, активувати в банкоматі) – наполягайте на проведенні їх у відділенні банку. Ні за яких умов не виконуйте з банкоматом дії, які вам диктує по телефону незнайомець. Якщо ви підозрюєте шахрайство – блокуйте свій рахунок