Багато компаній поступово відходять від використання електронної пошти як основного засобу внутрішньої комунікації, пише Financial Times.
Відстеження повідомлень електронної пошти перетворюється у все більшу рутину. “Факти свідчать про те, що в століття посиленого регулювання банкіри відмовляються від електронної пошти на користь таких способів комунікації, які важче відстежити, зокрема, рукописних записок”, – відзначає автор статті Майя Пелмер. Урядові чиновники намагаються не користуватися електронною поштою для внутрішнього листування по секретних питань, так як вона може стати надбанням громадськості відповідно до Закону про свободу інформації.
Але деякі компанії вважають електронну пошту просто неефективним засобом спілкування. “Ми вважаємо, що email в принципі непродуктивний, потрібно переглянути дуже багато документів, і дані губляться, – стверджує Ліром Сигал, президент і голова правління Klick, канадської компанії цифрового маркетингу. – Тут немає пріоритетів, немає управління документообігом, передбачається, що найважливіше повідомлення – це те, що нагорі. Мій діловий партнер так втомився від тупості електронної пошти, що 14 років тому став розробляти більш досконалі засоби управління документообігом “.
Klick, в якій працюють більше двохсот чоловік, нині використовує електронну пошту тільки для спілкування з зовнішніми клієнтами, а всі внутрішні повідомлення проходять через Genome, систему власної розробки, що дозволяє користувачам відстежувати документообіг. Програма працює так добре, що Klick зараз одержує запити від клієнтів, зацікавлених у її встановлення в своїх офісах.