Головна Суспільство 7 переваг реклами на Facebook для вашого бізнесу

7 переваг реклами на Facebook для вашого бізнесу

Facebook тепер є однією з найпопулярніших маркетингових платформ планети. Оскільки соціальний гігант зріс до більш ніж 2,7 млрд. активних користувачів, він також розширив свою рекламну мережу, щоб задовольнити широкий спектр бізнесу.

Тепер маса переваг реклами на Facebook очевидна, але платна реклама дійсно пов’язана з багатьма складнощами. Важливо розуміти, що Facebook https://digitalart.ua/ru/services-ru/reklama-v-facebook/ пропонує компаніям його платну рекламну мережу яка вона може допомогти вам охопити нову аудиторію.

1. Мікроорієнтування на конкретну аудиторію

Реклама в соціальних мережах для більшості платформ означає надання рекламодавцям можливості фокусувати рекламу на своїй цільовій аудиторії, використовуючи дані користувачів, і Facebook не є винятком.

Facebook має скрупульозний рівень деталізації, який дозволяє звузити демографічні дані для кожної реклами, яку ви запускаєте. Компанії можуть створювати оголошення, щоб звузити свою цільову аудиторію для сегментів нижче:

  • Стать
  • Вік
  • Розташування
  • Розмовні мови
  • Інтереси (виражені інтереси, симпатії та хобі з профілю на Facebook)
  • Рівень освіти чи історія
  • Посада
  • Дохід
  • Політична приналежність
  • Інтереси
  • Поведінка та недавні покупки
  • Головні події життя
  • Приклад вибору аудиторії у Facebook Ads Manager

Реклама Facebook дозволяє використовувати надзвичайно точні таргетингові опції. Компанії можуть визначати власну аудиторію на основі вищевказаних категорій, а потім налаштовувати кампанії для цієї «основної аудиторії».

2. У нього найвища роздрібна рентабельність інвестицій у рекламу серед усіх соціальних платформ.

Маркетологи та власники бізнесу можуть поставити запитання: «Чи дійсно працює реклама на Facebook?».

У звіті Wolfgang Digital за 2020 рік KPI стверджується, що реклама в стрічках користувачів Facebook є найефективнішим типом реклами для електронної комерції. ROAS, поставивши його на перше місце серед найпопулярніших сайтів соціальних мереж для маркетингу.

Це ставить його вище навіть Google Shopping.

3. Найкращі типи оголошень для потреб вашого бізнесу

Ще однією перевагою реклами на Facebook є те, що вона пропонує широкий вибір типів об’яв, деякі з яких недоступні на інших платних каналах.

Для реклами бізнесу на Facebook можна вибрати кілька типів об’яв:

  • Фото – це статичні одиночні зображення з підписом.
  • Відео – Відеореклама може мати різну тривалість і може бути налаштована для показу в потоці, стрічках користувачів або історіях.
  • Історії – Історії – це рекламні оголошення, що налаштовуються, які займають весь екран.
  • Messenger — ці оголошення з’являються між розмовами у Facebook Messenger.
  • Карусель – реклама у вигляді каруселі складається із десяти статичних зображень, які користувач може прокручувати.
  • Слайд-шоу – ці оголошення показують короткі відеокліпи, що складаються з руху, звуку та тексту.
  • Колекція В оголошеннях-колекціях демонструється кілька продуктів в одному оголошенні, з кожним з яких користувач може взаємодіяти окремо.
  • Playables – це інтерактивні демонстраційні ігри, які користувачі можуть попередньо переглянути перед завантаженням програми або гри.

Однією з переваг реклами на Facebook для вашого бізнесу є те, що ви не обмежені певними типами реклами і не замкнені в текстових оголошеннях візуальні, креативні, графічні оголошення з елементами мультимедіа: відео, фото, текст тощо.

4. Вони можуть бути доступними та недорогими (ви самі встановлюєте свій бюджет)

Як і багато рекламних платформ з оплатою за клік, Facebook Ads доступний всім компаніям безкоштовно, і інструмент Ads Manager також безкоштовний. Єдина вартість – це витрати, пов’язані з наданням бюджету та запуском реклами.

Для багатьох рекламодавців малого та середнього бізнесу це одна з найпривабливіших переваг реклами на Facebook.

Вартість показу реклами на Facebook визначається безліччю факторів (ваш бюджет, типи оголошень, галузь тощо), але, як правило, маркетологам слід розраховувати на оплату від кількох центів до кількох доларів за клік.

5. Реклама на Facebook може дати результати дуже швидко

Бізнес-реклама Facebook ідеально підходить для брендів, які хочуть запустити як короткострокові, так і довгострокові стратегії цифрового маркетингу, оскільки вони можуть почати приносити прибуток/конверсію відразу після запуску. Але вони найкраще підходять для швидких результатів.

Після налаштування рекламних кампаній Ads Manager, їх перевірки Facebook і запуску в ефір вони негайно починають працювати і починають показувати ваш бренд/продукти потенційно тисячам людей миттєво. Зазвичай оголошення схвалюються протягом 24 годин, тому переваги реклами в Facebook полягають у тому, що вони дають компаніям можливість почати отримувати продаж протягом кількох днів.

6. Facebook пропонує рекламу для ваших конкретних бізнес-цілей

Маркетологи також можуть обирати з низки «рекламних цілей», які відповідають їхнім бізнес-цілям. Це чудово підходить для компаній, які хочуть розставити пріоритети у різних результатах для своїх оголошень. Наприклад, оголошення можуть бути розроблені для залучення більшої кількості: залучення/взаємодії постів, більшого трафіку на сайт, генерації лідів тощо.

Насправді, перевага реклами на Facebook для вашого бізнесу полягає в тому, що ви можете налаштувати цілі реклами для більшої впізнаваності бренду, розгляду бренду або просто для прямих конверсій! Наприклад, можна налаштувати певні оголошення для:

  • Рекламні оголошення, створені задля підвищення залученості чи розміщення цінного контенту.
  • Просування сторінок спрямоване на те, щоб залучити більше людей, які поставлять позначку «Подобається» та взаємодіятимуть зі сторінкою вашої компанії на Facebook.
  • Реклама на веб-сайті, щоб залучити трафіку з веб-сайту.
  • Рекламні заклики до дії. Таким чином, люди зможуть взаємодіяти з вашою сторінкою за допомогою кнопки, розробленої спеціально для ваших цілей.
  • Плюс їх рекламна платформа також дозволяє бізнесу зосередитися на ширших цілях для зростання бізнесу, таких як ліди, продаж та розширення видимості. Інструмент Ads Manager пропонує переваги реклами на Facebook у вигляді рекламних цілей, розроблених спеціально для цих потреб. Варіанти створення реклами та цілей включають:

Генерація лідів та збір інформації на основі інтересів аудиторії.

Більш високі конверсії, які можуть включати все: від продажів продукту до взаємодії з додатком, завантажень, заповнення форм і багато іншого.

Наголос на впізнаваності бренду за рахунок охоплення більшої кількості людей і показу вашої реклами тим, хто з більшою ймовірністю зверне на неї увагу.

7. Доступ до однієї з найбільших аудиторій у світі

З більш ніж 2,7 млрд. активних користувачів рекламна платформа Facebook дає компаніям доступ до однієї з найбільших мереж цифрової реклами. Але це ще не все: з моменту придбання Instagram у 2012 році гігант соціальних мереж збудував свою рекламну мережу, щоб забезпечити легкий доступ до обох платформ.

Їхня рекламна мережа поширюється на обидва сайти, надаючи рекламодавцям можливість розміщувати свою рекламу на кожному з них – з невеликими додатковими налаштуваннями.

Instagram тепер має понад 1 мільярд користувачів, а його щоденні активні користувачі значно перевищують 500 мільйонів. Фактично і Facebook, і Instagram мають відмінну статистику використання. Реклама у Facebook приносить користь компаніям усіх розмірів, надаючи їм доступ до аудиторії, яку вони не отримають більше. 78% американських за споживачів стверджують, що знайшли продукти, які вони купили на Facebook, а 60% людей кажуть, що вони знаходять нові продукти в Instagram! Майже дві третини всіх дорослих використовують Facebook, що робить його величезним охопленням однією з найбільших переваг реклами в Facebook для малого, середнього і навіть великого бізнесу.

Реклама на Facebook є одним із найпопулярніших каналів, насправді 90 мільйонів малих підприємств використовують Facebook для маркетингу. І з кожним роком кількість реклами на Facebook росте.