Візитка в даний час є одним із консервативних методів закріплення контактної інформації компанії або приватної особи. Однак цей консерватизм з повною впевненістю можна назвати класичним підходом, оскільки візитна картка вручається потенційному партнеру або клієнту особисто в руки, а тому ніби закріплює діловий підхід. Про основні вимоги щодо виготовлення візиток у Львові читайте у статті
Розмір візитки
Залежно від країни, в якій належить розповсюдження, оформлення візиток здійснюється по-різному. Один із найважливіших критеріїв друку візиток – пропорції довжини та ширини. В Україні 90мм на 50мм , наприклад, віддається перевага розміру 90 мм завдовжки і 50 мм завширшки, Франція і Німеччина віддають перевагу 85 мм на 55 мм, США поширений розмір 89 мм на 51 мм, а Китаї 90 мм на 54 мм. Ці правила оформлення візиток не є обов’язковими для суворого дотримання, але бажані на користь обох сторін. Оформлення візиток стандартного розміру дозволяє зручно зберігати їх у спеціальних відсіках у гаманці, візитницях та портмоне, а тому шанс втрати чи утилізації носія скорочується у кілька разів.
Вибір кольору та матеріалу виготовлення візиток
Як правило, великі компанії мають свої корпоративні колірні комбінації. Саме їх прийнято використовувати при оформленні візиток. Якщо замовник ще не визначився з вибором кольору або не планує прив’язуватися до такого кліше, то рекомендується застосовувати класичні темні кольори на білому тлі.
Оформлення візитних карток рекомендується на щільному папері чи картоні. Це ідеальне співвідношення якісно-цінової політики. Цей матеріал є оптимальним при масовому розповсюдженні документа, проте існують і інші варіації. Так, наприклад, можуть випускатися візитки з дерева і навіть металу. Оформлення візиток з незвичайних матеріалів здебільшого носить презентабельний характер і не призначені для використання як зберігач контактних даних.
Форма візитки
Фантазувати в даному напрямку оформлення візиток можна нескінченно довго, але, як випливає з вимог до розмірів, переважно прямокутна форма. Такий вид картки практичний, чого не можна сказати про інші варіації. Прямокутні моделі оформлених візиток можна урізноманітнити незвичайними зрізами, загинами, проколами тощо.
Зміст правильно оформленої візитки
Переважно, інформація на візитній картці відображається тільки на одній її стороні.
Порада: Дані слід вказувати ємно та лаконічно. Різні слогани, додаткова інформація про особу, реклама тут зайві. Лицьова сторона візиток, що оформлюються, повинна нести виключно корисні дані:
1. Назва компанії, рід діяльності, емблема (за наявності);
2. ПІБ контактної особи та її посада;
3. Номер телефону, адреса електронної пошти, адреса сайту та юридична адреса офісу компанії.
4. Як вийняток, можуть бути розміщені QR коди з посиланнм на соцмережі, тощо
Чітких правил оформлення візиток немає, а тому яку візитку зробити вирішувати тільки замовнику. Не рекомендується використовувати більше трьох видів шрифту на одній стороні візитки – це ускладнює процес сприйняття.
Для додаткової інформаційної ємності можна використовувати зворотний бік картки. Оформлення візиток з двох сторін дозволяє розмістити на тильній стороні рекламу, заклик до дії, девіз компанії… Краще, щоб додаткова інформація була незабутнім, наприклад, починалася з слів «НЕ ЧИТАТИ!». Такий хід явно приверне увагу людини, а оформлення візиток можна назвати креативним.
Навіщо потрібні візитні картки?
Основна мета такого міні-документу – надати коротку інформацію про себе, спонукати співрозмовника (клієнта, партнера чи колегу) до певних дій. Якщо ефекту досягнуто, то оформлення візиток було правильним. Подальша доля представницького документа не має значення. Візитка виконала покладене на неї завдання, «відпрацювала свої гроші», а тому принесла певну вигоду своєму розповсюджувачу. Тепер можна лише замислитись, яку візитку зробити на майбутнє, свого роду апгрейд моделі, адже певною мірою дана картка – це реклама компанії.