Головна Суспільство Як оцінюють швейцарські годинники: ключові фактори, що впливають на ціну

Як оцінюють швейцарські годинники: ключові фактори, що впливають на ціну

Швейцарський годинник останнім часом має величезну популярність як об’єкт інвестування. Володіння елітним хронографом дозволить вам розраховувати на його вигідний продаж у майбутньому. При цьому скупка швейцарських годинників – це досить складна послуга, яка передбачає врахування багатьох нюансів. Ці нюанси дозволяють визначити вартість виробу та його привабливість для купівлі чи продажу.

Від чого залежить ціна швейцарського годинника?

Вартість хронометрів зі Швейцарії залежить від багатьох факторів. Їх слід враховувати як перед інвестуванням у годинник, так і при його продажу:

  • виробничий процес – особливу цінність мають механізми ручного складання, тоді як комп’ютеризований процес виготовлення знижує вартість годинників;
  • бренд – звичайно, моделі елітних брендів, включаючи Zenith, Ulysse Nardin, Hublot, Rolex і Patek Philippe, ви зможете продати набагато дорожче за аналоги та вироби менш відомих виробників;
  • матеріал – серед покупців високий попит мають вироби з корпусом із золота та додаванням дорогоцінного каміння;
  • якість – чим вище якість складання хронометра, тим вище його вартість;
  • стан – якщо йдеться про вживані вироби, покупець скрупульозно оцінить ступінь зношування зовнішніх деталей та елементів механізму, після чого оголосить вердикт

Також важливим моментом у ціноутворенні швейцарського годинника буде місце продажу. Не варто розраховувати на вигідну угоду в ломбарді або у приватних покупців. В останньому випадку ви навіть ризикуєте натрапити на шахраїв.

Де краще продати швейцарський годинник?

Якщо ви хочете вигідно продати годинник зі Швейцарії, радимо звернути увагу на компанію Chrono 10:10. Це перший годинниковий бутик в Україні, який працює як магазин, майстерня та ломбард. Тут ви можете розраховувати на справедливу оцінку виробу та оголошення приємної для вас ціни.

Для продажу ходиків вам більше не потрібно розміщувати оголошення з пошуком покупця. Тепер досить просто залишити заявку на сайті компанії, після чого менеджер зв’яжеться з вами та проконсультує з будь-яких питань.