Днями у групів Батьки SOS написали скаргу на вчителя малювання однієї із тернопільських шкіл. Мама 6-ти класника розповіла, що вчитель під час уроку здебільшого сидить у телефоні, з учнями не займається. Коли ж приходить діло до оцінювання, тут вже критерії дуже високі. Щоб 9 балів отримати, потрібно бути мало не генієм художнього мистецтва.
“Уже другий рік поспіль маємо проблему із вчителем малювання у школі сина, м. Тернопіль, школа 14. Вчитель приходить на урок і просто сидить в телефоні, або максимум це скаже на якій сторінці відкрити підручник і що змальовувати, на будь які запитання учнів – постійні образи дітей у відповідь, залякування написанням доповідних на дітей. Як що малювати, якісь техніки малювання – за цей час я від дитини про таке не чула”, – пише Наталія Андросенко-Бенч
Ба більше того, жінка написала, що вчитель вимагає на кожен урок готувати різний набір то фарб, то олівців, то фломастерів, то інших товарів, назви яких дитина та й батьки інколи вперше чують, звичайні листки А4 – то за словами вчителя папір лише для копіювання, малювати на ньому не можна, то А3 десь треба шукати …
“І це не художня школа, а звичайна, 6 клас! Про оцінки з цього предмету ще краща ситуація – 4,6, 5, щоб заслужити 9 то певно справді талант художника треба мати. Але оцінки то таке, діти просто мають суцільний стрес з таким вчителем… Здавалося, урок малювання мав би бути навпаки якимось позитивним, принести гарні емоції учням, тим більше в цей складний і важким зараз для нас усіх час… Порадьте, що можна вдіяти в такій ситуації? Буду вдячна за підказки” – йдеться у дописі.
Користувачі ФБ підтримали маму. Пишуть, що і у їхніх школах ситуація не краща. Замість того, щоб ось такі предмети мистецтва налаштовували учнів на позитив, викликають лише стрес і агресію.
“Ох, як я вас розумію. В нас теж малювання і музика самі гонорові вчителі. Одиниці та двійки за найменший прокол… Таке враження, що в педагогів суто психічні розлади щодо дітей”, – Sima Angel.
“Наразі чомусь в школах уроки мистецтва перетворили в уроки малювання , заняття проходять без підручника на власний розсуд вчителя і в основному це дійсно малювання . Теж маємо таку проблему не любить син малювати і змусити його в 5 класі гарно малювати не вдається))) Не розумію чому не відбувається викладання по підручнику , там скільки цікавої інформації і не тільки про малювання , підручники є для всіх класів 4,5,6 але їх не використовують , на мою думку предмет мистецтво може бути цікавим для дітей , якщо цього захоче вчитель”, – Наталія Щеголенко
Загалом більшість радять жінці писати разом з іншими батьками колективну скрагу на ім’я директора, якщо ж не допоможе, йти у відділ освіти.