У Тернополі шалений попит на марку випущену під час війни Укрпоштою “Русскій воєнний корабль, іді на#уй”.
За один день продали близько 3000 штук лише у відділеннх у Тернополі. По Україні ця марка встановила маленький рекорд – 100 тисяч штук в день.
Поштова марка “Російський військовий корабель, йди…” зображує українського прикордонника, який показує нецензурний жест крейсеру “Москва”. У перший день війни його командування запропонувало українським військовослужбовцям з острова Зміїний здатися, на що отримало лаконічну відповідь.
Крейсер “Москва” затонув у Чорному морі 14 квітня, “Укрпошта” випустила марку на два дні раніше. За тиждень від мільйонного тиражу залишилося менше трьохсот тисяч. Щоб якнайбільше людей змогли придбати бестселер, “Укрпошта” встановила ліміт: в одні руки – не більше двох листів, тобто 12 марок.
“Це символ незламності нашої країни, по-перше, символ перемоги. А також закордонні друзі дуже нас просили купити цю марку та відправити їм листівки. До наших закордонних друзів, які нас підтримують, які підтримують наші сім’ї, які приймають у себе наших друзів” , – розповідає жінка у черзі біля відділення “Укрпошти”.
Додруковувати тираж не будуть. Натомість обіцяють вигадати нові марки на актуальні сюжети. “Як можна визначити, що це хороший поштовий сервіс? Це коли те, що ви надіслали, йде за адресою. Мені здається, що ми 12-го запустили марку. А 13-го корабель уже пішов за адресою. Це символ України, символ нашої перемоги буде, але для перемоги ми випустимо окрему марку”, – обіцяє Ігор Смілянський, гендиректор “Укрпошти”.