Вперше за 50 років капітально ремонтуємо міст через річку Серет на км 103+602 автошляху Н-18 Івано-Франківськ – Бучач – Тернопіль. Головне завдання мостовиків – зробити прогонову будову, котра б витримувала сучасний потік транспорту, адже траса Н-18 на Тернопільщині є дуже завантаженою. Це основна туристична артерія у напрямку Карпат. Укладено перший шар асфальтобетонного покриття на мосту. Триває влаштування тротуарів, бордюрів та бар’єрного огородження. Також на мосту буде укладено верхній шар покриття з щебенево-мастикового-асфальтобетону та нанесена розмітка.
Проїзд мостом заплановано відкрити до 1 листопада.
Підрядна організація: ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ». Всі технологічні процеси контролює представник незалежного технічного нагляду. На цьому об’єкті це Консорціум «Техексперт інжиніринг». Міст з балкового перероблено в арковий. Влаштовано три основні елементи моста, а саме гофровану арку та дві прогонові труби із металоконструкцій системи Віакон. Прогонові труби використовуватимуться для пропуску великих потоків води. На вході та виході з труб на щебеневу основу влаштовані матраци Рено (розміром 3х2х0,23м) для укріплення пойми річки Серет.
Габарити моста збільшили до 9 метрів. Також розширені тротуари по обидва боки. Вони матимуть ширину 1,5 м.