Упродовж квітня на інформаційно-довідкову службу Тернопільської міської ради 1580 та диспетчерську службу КП «Тернопільводоканал» надійшла 829 звернень мешканців (відповідно 58 та 771 ) щодо проблемних питань централізованого водопостачання та водовідведення.
З них — 8 звернень щодо якості питної води: вулиці Карпенка,15а/59; Лучаківського, 5/7; Драгоманова,1/36; Колонтая, 6/62; Приміська,15а; Малишка,1/39; Миру,9а; Дубовецька,1а/5. За даними адресами лабораторією хіміко-бактеріологічного контролю питної води були відібрані проби та проведено лабораторні дослідження води. Згідно з їхніми результатами, якість питної води відповідає вимогам ДСанПІНу 2.2.4.-171.10. Можливо, скарги були зумовлені тимчасовим локальним погіршенням якості води, спричиненим виникненням аварійних ситуацій на мережах, проведенням відповідних ремонтних робіт, незадовільним технічним станом внутрішньобудинкової чи зовнішньої мереж.
7 звернень стосувалися низького тиску подачі води. За вказаними адресами виїжджала аварійна служба КП «Тернопільводоканал». Її працівниками були встановлені причини подачі води з низьким тиском та ліквідовано їх. А саме – вулиці Протасевича,4/67 прочистили фільтр в підвалі перед лічильником; Бродівська, 54/709, Січових Стрільців, 11 — ліквідували пошкодження на водопроводі; Микулинецька, 3а, Мостова бічна, 6/23, Стадникової, 17; Стадникової 1(9пов.) – зумовлено заміною водопровідних мереж по вул. Гайова.
42 звернення тернополян були пов’язані із незручностями, що спричинили пошкодження на водопроводі. Про виникнення аварій та можливі пов’язані з ними перебої з водою, або й тимчасове відключення водопостачання окремих будинків чи вулиць, диспетчерська служба інформувала споживачів на сайті КП «Тернопільводоканал» www. vodokanal. te. ua. Усі пошкодження на водопровідній мережі ліквідовано в найкоротші з можливих терміни.
1 звернення пов’язане із незручностями, що спричинило пошкодження на каналізаційних мережах.
346 звернень мешканців пов’язані з проханням прочистити дворову каналізацію.
Найбільше у квітні звернень від тернополян — 425 — надійшло у вихідні та вечірній і нічний періоди (коли не працюють ЖЕКи). Споживачі зверталися з проханням ліквідувати аварійну ситуацію на внутрішньобудинковій мережі чи прочистити затор.